Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 28, 29, 30 67 besök senaste veckan (45540 totalt) |
Re:
Jag med har provat.... och kepsen flyger förvånadsvärt kort om man råkar tappa den... var bara att göra en u-sväng och hämta den låg mitt på vägen ![]() ![]() ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||
På semestern sa vi "-Hoppla, vad är det här för något? En Påffe i ett skyltfönster? Bäst att gå in..."
![]() ![]() ![]() ![]() Det visade sig vara VW Groups skyltfönster i Berlin Tom jobbet fick vara med! ![]() fast i mindre skala ![]() Efter tips här på Rejsa (TACK!!! ![]() Bara att komma innaför dörren var magiskt. ![]() Väldigt mycket aktivitet, bilar flyttas, hos TUV står en Ferrari på tomgång, i spolhallen tvättas en Porsche in den körs in till recondfirman, osv. ![]() Men bara titta... WOW. ![]() några bilar längre ner i raden stod en i samma färg, men med lite skillnad. Då kan man börja fundera över varför det är så olika på "samma" bil. Varför så stor ankstjärt på cabben, men inte på den andra? ![]() (och varför hade den grå cabben ingen ankstjärt?) Killa vilken snygging, fast knapparna till stolen? ![]() ![]() ![]() Villhöver... harinteråd... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Såklart! ![]() Senkan man stå en stund och titta på infästningen för krängaren, och fundera på hur ens egen ser ut. ![]() När jag såg detta så var jag så långt gången så... "-Grå Porschar... Mehhh.... " ![]() Men röda bilar passar alltid! ![]() Röda italienska bilar verkstan ![]() Franska verkstan med en katt bland hermelinerna ![]() Engelska verkstan med en katt bland hermelinerna ![]() Sen såg jag recondhallen, svenska modenra bilar kändes inte rätt. ![]() ![]() Mycket smådetaljer bakom glas, men ni ser väl inte Veyron i bakgrunden när världens minsta turbosar på en Bugattimotor är i förgrunden? ![]() De sover så sött... ![]() Jag vill ha en F-type... ehh... det är E-types på bilden. ![]() När vi skulle gå började det regna, bara att traska in på fiket och få en kaffe av världens bästa kypare. ![]() När vi gick därifrån kände jag mig iaktagen och tittade upp ![]() En bråkdel av alla bilar. Betyg: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 28, 29, 30 67 besök senaste veckan (45540 totalt) |