Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
885 besök totalt |
Hoppa till senast olästa
Den knappen tycks inte funka när man varit inloggad ett tag.. På morgonen när man loggar in funkar den perfekt, men ska man läsa senare olästa i samma tråd under dagen så hoppar man fortfarande till det inlägg i tråden som var oläst när man loggade in. Hmm hoppas min förklaring är förståbar ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Har exakt samma erfarenhet med både IE6 och firefox. Brukar använda "hoppa till sista inlägg" och sen scrolla upp till första "gula" inlägg.
Det blir lite förvirrande när "äldsta olästa" pekar till ett inlägg en sida tidigare än det i verkligheten ska peka till. För när man klickar fram nästa sida så blir alla markerade som lästa (har jag för mig). Detta är ju bara ett problem i trådar där det postas mycket på kort tid, och det inträffar rätt ofta här ![]() |
||
Precis så ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
||
Jag har jämt haft det så, men antagit att det är så att forumet bara matchar mot när man senast loggade ut, annars måste det till någon kontroll av vilka inlägg man läst och inte läst.
Lars Falk: Problemet med bilder är att när man går in i tråden placeras man på "rätt" ställe, sen laddas bilderna och allt skjuts neråt s.a.s., väldigt irriterande. _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||
Just det, så är det nog... |
||
Jo, det är ett fenomen men det som Eric beskriver är betydligt mera irriterande. Magnus får leta på...
Edit: Kom just en bra exempeltråd. "Varsågoda, en topic att sabotera!" brukar jäklas på just det sättet som Eric beskriver. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
885 besök totalt |