| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bild & Film fråga...
|
1228 besök totalt |
|
Bild & Film fråga...
Jag har en fråga till dom som är moderatorer i denna tråden:Ni är ruskigt snabba att ta bort filmer/bilder som ej passar in här enligt reglerna men alla dessa trådar som startas UTAN att det står Bild/Film i rubriken görs det inte ett skit åt,när ska dessa regelbrottslingar tas "hand" om?Rätt ska vara rätt har jag fått PM om förr och då ska det vara så åt alla håll! Well,that's about it folk's... |
||||||
Det står inget i "reglerna" om att man ska specifiera trådinnehållet i rubriken, däremot avhandlar "reglerna" innehållet ... Med andra ord så platsar bilder/film från ett race från Knutstorp här, men inte en film på nån som börnar på en parkeringsplats etc ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
|
Så du har också blivit moderator???Står det inget om i din profil vad jag sett???Då är reglerna ändrade sen jag fick fan sist för att jag EJ skrev så här i rubriken: Bild:bla bla bla...ja ja,det är väl lättare att inte ha dessa regler förstår jag
Edit:lägger till från mitt första inlägg så det ej blir något om det: Jag har en fråga till dom som är moderatorer i denna tråden Därav att jag undrade om du också blivit moderator. |
||||||
Jag hade fått svar på frågan,så nu vet jag (tror jag)...så du behövde ej "duga" för svaret dög förut.Tyckte bara att en moderator kunde svarat för det finns ett antal nu för tiden. |
||||||
|
||||||
|
Re: Bild & Film fråga...
Japp, jag tog bort tråden. Inte för att jag har något emot dragracing, utan för att rejsa är en plats för svängare. Inga konstigheter med det som jag (vi) ser det. Dessutom innehåller filmen som det länkades till "olagligheter" på allmän väg.
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
Bild & Film fråga...
|
1228 besök totalt |