| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Saab Inca-fälgar
|
6351 besök totalt |
|
K: Saab Inca-fälgar
Jag skulle vilja köpa en uppsättning (4 st) Saab Inca-fälgar i originalfärg (dvs silvergrå eller vad den nu kallas för) samt i bra skick. Jag har redan guldmålade Inca-fälgar på turboåket, men guld är ingen höjdare, även om det går att vänja sig... Pris: rimligt.
|
||||
|
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
|
Re:
Förvisso, men då får det bli pallbockar för jag har inga andra hjul att byta med. Finns säkert fälgar på skroten för temporärt hjulbyte iofs. |
||||
|
Re:
Pris? Jag har inte vägarna förbi den närmsta tiden tyvärr. |
||||
|
Re:
Måste kolla upp hur mycket Bussgods tar först och främst, ifall du inte har möjlighet att hämta dem. Annars ja vette fan...hur mycket vill du ge? _________________ Andreas Ekström |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Saab Inca-fälgar
|
6351 besök totalt |

