| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: e30 delar, m42 delar, Megasquirt mm
|
2571 besök totalt |
|
S: e30 delar, m42 delar, Megasquirt mm
tänkte sälja av lite saker ja har liggandes. 1, krängningshämnare 318is, samma som 325 m-tech pris:bud
2, komplett servosystem till e30 utan styrväxel, med remhjul, fästen mm pris: 500kr
3, topplagringar samt länkarmar 318is pris: bud
4, adapterplatta för oljekyl samt turboolja mm till m42b18, ersätter orignal oljefilter SÅLD
5, Megasquirt 1 v3,0 med 3st extra drivtransistorer så det är gjort för att köra med 4separata tändspolar på tex m42. kabel till dator samt kopplingschema samt megatune medföljer på cd-skiva. pris: 3000kr
6, avsvarvade m42 kolvar med nya kolvringar. seriöst gjort för att inte få för tunt kolvtak. nya kolvringar medföljer. pris : 1000kr
7, m42 motor i delar, allt finns ink kabelhärva, kyl, växellåda mm, kan sättas ihop vid intresse. SÅLD
ni kan nå mej här på rejsa eller på 0738211160. sakerna kan skickas på postförskott om så önskas. trivs ni inte med prisera så lägg ett bud så får vi se.
kan även bytas mot bigbrake bromsar till e30 4bult. |
||||
|
_________________ Joakim Karaus BMW.n https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34735 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23940&start=63 |
||||
|
Re:
Kan svara då vi har en sådan på vår Bmw cup bil, måste kompletteras
med en lös oljefilter hållare och en oljekylare + div slangar
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re:
japp de stämmer, oljefilterhållare med inbyggt termostat kan säljas vid intresse. priside, 1000kr |
||||
|
Re:
Sålt nu tyvärr |
||||
|
motor, lågkompskolvar, megasquirt, oljefilteradapter samt oljeplatta till m42 sålt! resten av grejjerna ligger bara o skräpar, KÖP : )
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: e30 delar, m42 delar, Megasquirt mm
|
2571 besök totalt |

