| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Slitna däck 205 & 225 50/15" sökes
|
8 besök senaste veckan (573 totalt) |
|
K: Slitna däck 205 & 225 50/15" sökes
Det är snart tid att sätta ner mitt bygge på hjul och för det behöver jag just hjul. Fälgar har jag så jag söker alltså 2st 205/50R15 och 2st 225/50R15 däck. Helst riktigt slitna så jag slipper betala så mycket för dem och helst inom ett vettigt avstånd till Lund/Klippan för att slippa fraktkostnad. PM:a om du har några gamla däck som du vill bli av med... _________________ Staffan Lindén Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343 Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight= |
||||
|
Jag kan läsa vad det står men det går inte bra med 195/50 15? för jag tror jag har 4 st i hyffsat skick
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||||
|
Re:
Nja, Det är rätt viktigt att det är rätt dimension eftersom jag ska göra breddningen av skärmarna med utgång från hjulen samt även tillverka styrstoppet. Men tack för erbjudandet.
Helk klart intressant. Jag håller mig lite lugn för om jag kan slippa kränga av hjul så är det så klart att föredra... Jag återkommer. _________________ Staffan Lindén Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343 Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight= |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Slitna däck 205 & 225 50/15" sökes
|
8 besök senaste veckan (573 totalt) |
