| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: seamaster titan kronograf
|
3426 besök totalt |
|
SÄLJES: seamaster titan kronograf
Hej En till klocka till försäljning , en omega SeaMaster titan kronograf. Detta är den värsta sea mastern i omegas sortimet. Klockan är ny servad hos en akturiserad omega urmakare. Klockan säljes utan cert och box då jag själv köpt denna beg. Kvitto finns i från kaplands aktioner. om köpare föredrar så kan affärgöras hos omega akturiserad urmakare
och som mina andra annonser så så säljes även denna klocka till förmån ut av handikappanpassning ut av min ban bil. Pris = bud mottages :-) _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
|
||
|
Re: omega
Tack, vet du hur gammal klockan är med tanke på att det saknas box & cert? Kan man inte "återskapa" cert? (Ungefär som en servicebok på en bil) |
||
|
Omega
Hej Jo det skall gå att få fram cert igen , men kostar en del så tycker inte det varit intressant för min egen del. Mistänkert att klockan kan var 5 år ca Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Ålder?
Min Seamaster har serienummer som börjar med 57.xxx.xxx vilket är tillverkningsår 1999. En tumregel som stämmer ganska bra är att tillverkningsåret följer 58.xxx.xxx är år 2000 o.s.v. om klockan är 5 år gammal så skulle serienumret kunna börja med 64.xxx.xxx Detta gällde när jag köpte min klocka år 2000... men skulle tro att det gäller än
om detta går säkert att googla Vill du byta ner dig och få min i stål i inbyte? För du vill väl fortfarande kunna hålla koll på tiden???
_________________ Sven Moubis |
||
|
Hej Sven
Det stämmer helt och hållet, skall kolla upp serie nr i kväll... ang byte så är det inte aktuelt just nu då jag fortfarande har många klockor kvar :-) Just nu så sitter det en Breitling Emergency på armen :-) Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
en av mina favoritklockor men jag har sådana fröken handleder att det skulle se ut som jag hade ett bojsänke på armen.....
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||
|
Omega
Hej Torbjörn Verkligen ledsen att jag missat att svara dig, Det är enb full genomgång med byte av pakningar visar osv som är gjort på den Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Re:
41mm? Så små handleder kan du inte ha. Köp (så jag inte måste...)
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Är det förresten bekräftat att klockan är ca 5 år gammal? (Med tanke på att jag de facto lagt bud...)
|
||
|
sea master
Hej Alla Model Name:seamaster professional chronograph Reference Number:2298.80 This seamaster pro-chrono has blue dial and titan case with bracelet Budgivningen håller på en vecka till... Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Re: omega
Tack för svar, nu är det jag som har dragit ut på tiden
Jag har funderat lite och har bestämt mig för att köpa en vanlig då jag redan har två chronografer. Lycka till med försäljningen! |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: seamaster titan kronograf
|
3426 besök totalt |
