Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
En fena bakom ratten...
1241 besök totalt
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Trådstartare
En fena bakom ratten...

http://r-e.co.il/movies/?f=rally.wmv

Här snackar vi kontroll

Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Tur är en annan beskrivning.

Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

BMW - När du älskar att köra

Här sen Maj 2004

eller en härlig blandning av båda :P

Här sen Nov 2002

bmw gör ju även maskiner som är kul på 2 hjul
Citera
nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003

Både tur (mycket) och skicklighet

Henrik E
Värnamo / Linköping
Här sen Feb 2003

Han behöver nog nya kalsonger.

Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

Frågan är om man pallar att köra vidare i fullt tempo efter en sån där incident...

...jag är grymt imponerad!

Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003

Troligtvis är föraren knappt medveten om hur nära han är ravinen, men som tur är den ju inte så djup.
Rallyåkare brukar inte banga ur bara för att det flyger lite (vet alltför väl efter att åkt med J Kankunnen i en Grupp B Toyota på däckstest inför Jyväskylä 1985...)

Men varför i h-e åker man rally med sådana där höghus för östermalmare med komplex?

Citera
Zolektric

Här sen Maj 2004

känns dumt...och till råga på det så ser det ut som en irakisk flagga på bilen...har iaf för mig det

Här sen Nov 2002

Bosse L skrev:
Troligtvis är föraren knappt medveten om hur nära han är ravinen, men som tur är den ju inte så djup.
Rallyåkare brukar inte banga ur bara för att det flyger lite (vet alltför väl efter att åkt med J Kankunnen i en Grupp B Toyota på däckstest inför Jyväskylä 1985...)

Men varför i h-e åker man rally med sådana där höghus för östermalmare med komplex?

Det var nog inte ett rally utan en Rally-Raid...... Och då är ju dom där höghusen bra iaf.....

För att ha lite erfarenhet av sådan körning (rally iaf) så tror jag nog att föraren fixade biffen med lite skön ryggmärgsreflex...... det lär man sig snabbt i Rally parera 2-hjulsåka eller så har man många buckliga tak

Vilket ju speciellt alla gamla V4 åkare fick träna ofta och mycket, eftersom bilen ju är konstruerad en halvmeter för smal.... eller hur Bosse ?

Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003

Fredrik - SLC skrev:
Bosse L skrev:

Det var nog inte ett rally utan en Rally-Raid...... Och då är ju dom där höghusen bra iaf.....

För att ha lite erfarenhet av sådan körning (rally iaf) så tror jag nog att föraren fixade biffen med lite skön ryggmärgsreflex...... det lär man sig snabbt i Rally parera 2-hjulsåka eller så har man många buckliga tak

Vilket ju speciellt alla gamla V4 åkare fick träna ofta och mycket, eftersom bilen ju är konstruerad en halvmeter för smal.... eller hur Bosse ?

Eller en halvmeter för hög
Fick lära mig att en päronhalva ska köras med inre bakhjulet ca 30-40 cm upp i luften och dito framhjul ca 10-15 cm upp, då går det lagom fort, mera då tippar det. Eftersom det var Mr saab själv (dvs on the roof) som lärde mig det i min ungdom tror jag obetingat på det...

F.ö, hade väl jeeparna det jävligt jobbigt med V4:an i Baja Mexico runt 1970?

Citera
Bilder o videos
En fena bakom ratten...
1241 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande