|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Trådstartare

12 Aug 2004 12:21
Lars Falk skrev: | Undanflykter, hhmmm. Börjar bli dax för AL"Bigmouth" att visa upp sig i konbanan på Lunda tycker jag.
| Problemet är väl att om AL dyker upp samtidigt som Bisting så pratar de omkull konerna från depån.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Moderator
|
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
|
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

12 Aug 2004 13:17
Lennart Mäkinen skrev: | Lars Falk skrev: | Undanflykter, hhmmm. Börjar bli dax för AL"Bigmouth" att visa upp sig i konbanan på Lunda tycker jag.
| Problemet är väl att om AL dyker upp samtidigt som Bisting så pratar de omkull konerna från depån.  |
Det är mkt snack och liten verkstad på en del...
_________________ mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
|
Ragnar
Halland
Här sen Maj 2003

12 Aug 2004 21:12
Ska man få bekräftelse på anmälan? Har då inte dykt upp nån för mig iaf...
_________________ Ragnar Burenius
|
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002

12 Aug 2004 21:36
Kommer och kör lite som vanligt. Hoppas på bra väder och en kul bana!
_________________ Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Trådstartare

12 Aug 2004 22:14
Ragnar skrev: | Ska man få bekräftelse på anmälan? Har då inte dykt upp nån för mig iaf...  | Du har väl mailat på adressen som stod i inbjudan i början av denna tråden? Jag vet att du kommer och som vanligt är jag diktator.
|
Ragnar
Halland
Här sen Maj 2003

12 Aug 2004 22:20
Lennart Mäkinen skrev: | Ragnar skrev: | Ska man få bekräftelse på anmälan? Har då inte dykt upp nån för mig iaf...  | Du har väl mailat på adressen som stod i inbjudan i början av denna tråden? Jag vet att du kommer och som vanligt är jag diktator. |
Jodå, jag har mailat. Men då har diktatorn koll då iaf, gött
_________________ Ragnar Burenius
|
Staffan Erlandsson
Sigtuna
Här sen Mar 2003

13 Aug 2004 19:33
Nyanmäld
Ny i detta gäng, som just anmält mig till Lunda på sö. Har inte hunnit åka nåt i år, då jag inte fått bileländet besiktigat förrän i förra veckan, så nu är jag körsugen.
Kommer i en Alfa 75 TS, med något omarbetat chassie. Brukar åka på Alfakluibbens banmöten med den, men konbana i sällskap med alla möjliga bilmärken ser jag fram emot!
_________________ Staffan Erlandsson
|
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004

14 Aug 2004 12:33
Kommer!
Jag tänkte dyka upp och köra lite med Audin. Har aldrig kört RS Challenge förut, men det är alltid kul att testa lite nya saker. Sedan kanske jag drar vidare på eftermiddagen mot Västerås, där det är Audi-träff...
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Trådstartare

14 Aug 2004 14:40
Re: Kommer!
Byt Bil skrev: | Jag tänkte dyka upp och köra lite med Audin. Har aldrig kört RS Challenge förut, men det är alltid kul att testa lite nya saker. Sedan kanske jag drar vidare på eftermiddagen mot Västerås, där det är Audi-träff... | Ska bli kul att se din bil svänga. Jag inbillade mig att den bara gick rakt fram efter att ha sett den på Blackrace ett antal gånger.
Ses i mörrn!
|
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

14 Aug 2004 15:06
Vilken tid ska man vara där? Är det 0700 eller mellan 0700-0845. Vad betyder "besiktning" i det här sammanhanget?
Porsche 911
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Trådstartare

14 Aug 2004 15:43
Westfield skrev: | Vilken tid ska man vara där? Är det 0700 eller mellan 0700-0845. Vad betyder "besiktning" i det här sammanhanget? | Mellan 0700 och 0845, men helst inte 0900 för då hade vi tänkt att förarmötet ska vara avklarat och det är efter besiktningen.
Besiktningen består av att funktionärer kontrollerar några grundläggande punkter på bilen och föraren:
Hjälm, heltäckande klädsel, stolsinfästning, bälte, bromsar osv...
Inget avancerat mao.
|
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

14 Aug 2004 17:51
Jag åker kolonn med Lasse Falk så är jag säker på att 1) komma fram och 2) komma fram i tid.
Porsche 911
|
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004

16 Aug 2004 13:53
Re: Kommer!
Lennart Mäkinen skrev: | Ska bli kul att se din bil svänga. Jag inbillade mig att den bara gick rakt fram efter att ha sett den på Blackrace ett antal gånger.
Ses i mörrn! |
Tvärt om! Den är byggd i huvudsak för att svängas med. Mycket omsorg är nedlagd på chassiet! Har varit och kört med ganska stor framgång i år på Gotland Ring, Mantorp, Falkenberg och Anderstorp. Den enda rakt-fram-racingen som jag kört med Audin i år var på Tullinge (Bilsport EDPS). (Däremot har jag varit och försett mig med Blackrace-tidkort på mina andra bilar, för jämförelsens skull...)
Så här i efterhand kan jag dock konstatera att RS Challenge är mer anpassad för mindre bilar. Banan var ju så tight att det fanns inte ett enda ställe på banan där jag kunde trycka gasen i botten... :-(
|
|