Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6157 besök totalt |
Kallas inte det för penisförlängare ![]() |
||||
På det hela ett utmärkt avsnitt, jag störs inte av några cylindrar hit eller dit, tvärtom är det ju rätt roligt att se hur folk hetsar upp sej efteråt. Ilandsproblem...
Jag vill provköra en riktig oallykrossbil! Nån som vet hur det där hemliga 'B B' fungerar? _________________ Johan Rådlund |
||||
Nä, en Backaruda vill jag inte ha, det ska nog vara en röd 1970 Charger med den hela kromade listen utan mittdelning.... ![]() ![]() Fast med tanke på hur den bilen uppför sig på vägen så är inte Rejsa rätt forum.... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
Rullade ju en ganska elak Saab i somras & förra sommaren med responssystem. Mest stripp iofs men den gjorde inte bort sig när den körde slalom på Uråsa heller. ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
||||
|
||||
Tack. _________________ Johan Rådlund |
||||
Det är så mycket som kan kallas det så inte vet jag... ![]() Men i slalom med en turbobil så är det väl snarare ett klockrent och effektivt tillbehör!?!! _________________ ![]() |
||||
Jo, men du skrev juh själv att det var en gatbil ![]() |
||||
Håller verkligen med här...hur kan det vara så farligt att säga fel på ett par cylindrar...vi som är intresserade av dylika pjäser vet ju redan och resten struntar väl blankt i hur många det är...Tycker bara det är skönt att se små blunders ibland.. ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
Halvlågt monterad kamera framåt (eller inifrån kupen men så man tydligt ser ut) i iaf lite längre sekvenser oklippt hade varit kanon (typ: längs slutet på en raka, ställa upp, genom kurvan, ut på kort raka lite på tvären och så två-tre kurvor till på samma sätt, allt i en enda sekvens ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Du missade inget förutom en slakt på ett designkoncept ![]() Njut av en riktig bil istället ![]() ![]() Den har garanterat inte automatlåda och plats för golfbaggar. ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||
ok får försöka ta mig samman, sluta gråta och torka upp översvämningen från golvet ![]() Vad är det för bil ser klart trevlig ut (jaguar?)[/i] _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
Efter tio minuters tittande på "Mera Motor" i TV4 Plus nu ikväll, så inser man ändå att Motorjournalen är i fullständigt ohotad ledning
bland motorprogrammen... ![]() I kvällens program var det en riktig - ursäkta uttrycket - klantskalle, som "testade" Audi S4 i ett uruselt reportage... Lite grodperspektiv och förbiswoooshande på småvägar och sen en konbanekörning som slutade i gräset. Verkligen meningsfullt och bra... ![]() Med tanke på nerverna vågar jag nu inte gå tillbaka till TV:n för att se fortsättningen av programmet, där bland annat Peter Siepen ska köra Bentley Continental GT, utan: 1) tog hand om disken, som stått och väntat på mig i lagom många dagar ![]() 2) gömmer mig här vid datorn, till programmet med säkerhet är slut. Jag är så känslig för tv-våld... ![]() Tack Sundfeldt m.fl för ett 100% bättre program, som dessutom håller mig från hushållssysslorna. ![]() _________________ -- |
||||
Mera Motor kollar jag inte ens på längre, slöseri med tid! Samma sak med Trafikmagasinet, går det fortfarande? ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Visst är Motorjournalen överlägsen, men hellre ett program som Mera Motor än en ny j*vla dokusåpa ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6157 besök totalt |