Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 39 besök idag (7762 totalt) |
Så vitt jag googlat mig till så spelar -1 ingen roll för det finns ingen annan variant. Och själva fjädrarna är märkta 29484 utan -1, vilket mina är. _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||||||
Jag har "sport chassi" och därmed -1 fjädrarna.
Skillnader i användningsområde: # 29484‑1 är avsedd för bilar som redan har fabrikssportchassi (sport suspension). # 29484 är avsedd för BMW-modeller med standardchassi (standard suspension) ![]() Utvikning, gjorde ett av världshistoriens mest fruktansvärda meck i helgen. Vevhusventilation, hade felkoder, bank 1 resp 2 lean, har bytt alla andra slangar, har testat med rök, hittade ingenting, troligen mikroskopisk spricka i någon slang som expanderade efter körning, dvs mer värme. |
||||||
Jo det är ett helvete det där. Gjorde det i vintras. _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||||||
Ett par bilder på hur den ser ut just nu. Otvättad och smutsig pga den används
![]() ![]() ![]() I väntan på fjädrar skulle jag bara justera in stötfångare lite pga den satt slarvigt monterad... nån timme senare var fronten i molekyler ![]() Fick beställa div nya fästelement till nedre innerskärmarna, dimljusen m.m. ![]() _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||||||
Tycker inte den ser för låg ut bak på dessa bilder. Tittar jag på sidokjolen ser den lite högre ut i bakkant gentemot framkant. Själva skärmkanterna kan ha olika avstånd till ovansida på slityta däck original, tex brukar det vara mer utrymme fram för att hjulet ska kunna svänga utan att ta i skärmkant etc vilket du sällan har problem med bak. _________________ Roland Johansson |
||||||
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 39 besök idag (7762 totalt) |