Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 S2 -90
<<   1, 2, 3 ... 20, 21, 22
183 besök idag (34948 totalt)
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Buren snart på plats, saknas mest godkänd stoppning, och huvudbrytare är också nästa klar. Lär kunna få klart bilen under nästa vecka och funderar på att göra racepremiär på Svenskt Sportvagnsmeeting där bilen klassar in både i Roadsport B och Modsport III med slicks. Ligger en bra bit över viktgränsen, så får hoppas det regnar. 😅

Halmstad
Här sen Jul 2016

Spännande! Bra jobbat.

Hoppas på att få se bilen på SSM då!

Porsche 996 mk2 c2 "cup"
Porsche 944 Race
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Ännu några boxar tickade, fixat vagnbok och kört 15 mil ikväll och allt verkar sitta ihop och fungera som det skall. Återstår nu mest finlir inför racepremiär på Knutstorp nästa helg! 🏁😃

Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Körde shakedown på Sturup igår, anlände lite sent men hann iaf med 35 varv och fick lite koll på tryck och temp på R-däcken efter att ha skruvat på lite mer camber fram.

Bilen styr in superfint nu men tenderar att bli lite överstyrd i ingången på kurvorna om det går för fort. Hade jag haft mer tid hade jag testat släppa krängaren bak, men prioriterade att nöta varv då jag inte kört en meter på bana i år. 😬

Lyckades komma ner strax under 1.11 och 0.4 från personbästa vilket får ses som godkänt årets första körning. 😊

Hade som plan att även känna på slicksen men det tilläts ej då det var trackday så det blir en spännande övning att testa dem på träningen till SSM till helgen. Bilen är dekaltrimmad och klar så nu är det väl mest föraren som skall hålla ihop det. 😅

Kävlinge
Här sen Nov 2002

Kul att det är startklart bra jobbat Önskar lycka till i helgen thumbs up thumbs up Vi ses på Knutan

Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 S2 -90
<<   1, 2, 3 ... 20, 21, 22
183 besök idag (34948 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande