| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Opel Speedster -03 Honda K24 seqshift supercharged
|
21 besök idag (153424 totalt) |
|
Re:
Snygga uprights. Är det samma geometri förutom att förutom att hjullager är flyttade 33mm? Sitter det stålhylsor i hålet för toestagsbulten? _________________ Jacob Blomqvist Honda SC CC Elise S2 |
||||
|
Re:
På Parkeringen hoppas jag verkligen, konbanan är jag mer tveksam till. Men hoppas på ett flertal banträffar där vi kanske ses.
Mvh, Per _________________ Per Axblom |
||||
|
Re:
Precis, samma geometri som orginal fast centrum uppflyttat 33mm och möjlighet till aningen mer camber. Med dessaa har du möjlighet till frambromsok bak, orginal ok med större skiva eller tex ett hanbromsok ihop med framoket, då behöver du en ny adapter, den som stter fast skruvad in spindeln på bilden. Det är stålhylsa i stället för toestags bulten som är 14mm (Går att välja 5/8 med) i stället för M10 skruven som sitter där annars _________________ Per Axblom |
||||
|
Re:
Visst är det.
Håller med om att Gaz är väldigt trevlig och hjälpsam. Vad kör du för bil? Mvh, Per _________________ Per Axblom |
||||
|
Jag körde den här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Monterade toe länk-stag och brace bar från Spitfire. Gaz var hjälpsam genom hela processen. Särskilt kritiskt när jag skulle borra upp spindlarna för montering med grövre bultar. Nu är jag bara på rejsa som åskådare pga tidsbrist... _________________ Thomas Johannesson |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Opel Speedster -03 Honda K24 seqshift supercharged
|
21 besök idag (153424 totalt) |