| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 -84 | Nyårslöftet
|
811 besök senaste veckan (270041 totalt) |
|
Re:
Låter ju för bra för att låta bli, har hört att det också går att sälja fälgar, men har aldrig provat, så det blir ju en del efter ett tag:D _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Väldigt trevlig läsning, jag ser fram mot racereportage med 944:an. Det känns som att det glesar ut med 944:or som är igång och används på bana. I stort sett är det väl bara du (snart ) och Melvin som har körklara bilar.
Kör hårt
_________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||||
|
Re:
Min fru tycker att jag inte har någon beroendeproblematik då jag lyckats sälja fälgar Likväl menar jag på att jag har ett missbruk då jag ständigt sneglar på nya objekt och kan impulshandla även om det är långt från prioriterat. Jag är av uppfattningen är att man "behöver" 3-4 set för en bil som körs aktivt (jag tror jag ligger där redan )
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
|
Re:
Det är helt rätt, även till bruksbilen borde man ju ha mer än två uppsättningar faktiskt (dubbat eller nordiska dubbfria dec-feb, europeiska dubbfria mars-15 april och oktober-november, sommar 15 april-september)
Re:
Rätt prioriterat _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||
|
Re:
Det är tur att iallafall några fortfarande håller nivån uppe
Kul att se att du är igång igen Edvin, hoppas du får bilen klar i år!
_________________ Melvin Lindholm @veryslow944 på Instagram Porsche 944 -84 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 -84 | Nyårslöftet
|
811 besök senaste veckan (270041 totalt) |