Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 -84 | Nyårslöftet
<<   1, 2, 3 ... 43, 44, 45
811 besök senaste veckan (270041 totalt)
Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

Bra bra!

Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004

Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Cédric skrev:
Kämpa på och ta lite i taget så blir det snart inte så mycket kvar innan du kan rulla ut, det är frustrerande när man har både bil och garage men inte har ork/tid över för det, jag hoppas se andra sidan nån gång snart för egen del

Kunde du inte köpt mina D90 istället så kunde jag fått köpa 8x15" lättare fälgar

Förlåt, jag skulle ju tänkt på dig, men till mitt försvar så hade Rickard D90 hjulen liggandes precis tvärs över åkern från mig det var helt enkelt för nära

Låter ju för bra för att låta bli, har hört att det också går att sälja fälgar, men har aldrig provat, så det blir ju en del efter ett tag:D

Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Janne J
Kinna
Här sen Jul 2008

Väldigt trevlig läsning, jag ser fram mot racereportage med 944:an. Det känns som att det glesar ut med 944:or som är igång och används på bana. I stort sett är det väl bara du (snart ) och Melvin som har körklara bilar.

Kör hårt

Porsche 911 SC 1982
Ford Mustang HT 1965
BMW F11 520D bruksis
IPteknik Väst AB
SVKG 55
Citera 1
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Cédric skrev:
...

Låter ju för bra för att låta bli, har hört att det också går att sälja fälgar, men har aldrig provat, så det blir ju en del efter ett tag:D

Min fru tycker att jag inte har någon beroendeproblematik då jag lyckats sälja fälgar Likväl menar jag på att jag har ett missbruk då jag ständigt sneglar på nya objekt och kan impulshandla även om det är långt från prioriterat. Jag är av uppfattningen är att man "behöver" 3-4 set för en bil som körs aktivt (jag tror jag ligger där redan )

Victor.
Lund
Här sen Dec 2003

Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Cédric skrev:
...

Min fru tycker att jag inte har någon beroendeproblematik då jag lyckats sälja fälgar Likväl menar jag på att jag har ett missbruk då jag ständigt sneglar på nya objekt och kan impulshandla även om det är långt från prioriterat. Jag är av uppfattningen är att man "behöver" 3-4 set för en bil som körs aktivt (jag tror jag ligger där redan )

Det är helt rätt, även till bruksbilen borde man ju ha mer än två uppsättningar faktiskt (dubbat eller nordiska dubbfria dec-feb, europeiska dubbfria mars-15 april och oktober-november, sommar 15 april-september)

Porsche Cayman S "3400 RT" -09
Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20
Citera 1
super7
Umeå
Här sen Nov 2002

Re:

Victor. skrev:
Eddie Varvstopp skrev:
Jag är av uppfattningen är att man "behöver" 3-4 set för en bil som körs aktivt (jag tror jag ligger där redan )

Det är helt rätt, även till bruksbilen borde man ju ha mer än två uppsättningar faktiskt (dubbat eller nordiska dubbfria dec-feb, europeiska dubbfria mars-15 april och oktober-november, sommar 15 april-september)

Rätt prioriterat thumbs up

MelvinL
Stockholm
Här sen Sep 2024

Re:

Janne J skrev:
Väldigt trevlig läsning, jag ser fram mot racereportage med 944:an. Det känns som att det glesar ut med 944:or som är igång och används på bana. I stort sett är det väl bara du (snart ) och Melvin som har körklara bilar.

Kör hårt

Det är tur att iallafall några fortfarande håller nivån uppe

Kul att se att du är igång igen Edvin, hoppas du får bilen klar i år!

Porsche 944 -84
Citera 1
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 -84 | Nyårslöftet
<<   1, 2, 3 ... 43, 44, 45
811 besök senaste veckan (270041 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande