Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4216 besök totalt |
Jag hoppas av hela mitt hjärta att företaget klarar sig i framtiden.
En jobbig tid väntar de som jobbar där. Fy f*n vad tungt. ![]() Hoppas att det finns försäkringar, men de kan inte ersätta allt. Bit ihop och visa världen att ni kan. Det har ni gjort redan iofs. janne nagy _________________ ![]() Jan Nagy |
||
NEEEEEEEEEEEEJJJJJJ !!!!!!!!
![]() ![]() Varit och partat inatt och kommer hem, slår på burken och ser det här ??? "-: Vad är det här ??" Frågade jag mig och läste vidare... "Det kan inte vara sant !?!?" FRUKTANSVÄRT TRAGISKT !!!! ![]() Bara hoppas att det går att återuppbygga fabriken och att inte alltför mycket väsentligt gått upp i rök !! Förhoppningsvis är av det mesta av ritningar och andra viktiga papper i bankfack, det kan man ju ivf. hoppas !?! Kanske kan Magnus J "breifa" oss när en viss del av kaoset lagt sig och när han vet mer ??? _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||
Johan S har ett reportage på sin sida från när han var på besök, man kan se byggnaderna i bakgrunden på några bilder. http://www.bimmer.nu/treffar/kak/kak_f10_koenigsegg_sida2.htm _________________ Mvh ola Persson ![]() |
||
_________________ ![]() |
||
Jag snackade med Magnus igår och de håller på för fullt med att komma iordning på F10 (nerlagd flygflottilj). Han trodde att det bara skulle ta någon/några veckor innan produktionen är igång...
![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Hej, Alla!
Får säga att man är ganska slut! och kommer nog vara det några dagar till... ![]() Vi har räddat otroligt mkt ![]() Vi har bra försäkringar, så produktionen kommer att vara igång ganska snart igen och Genevemässan kommer vi som planerat att deltaga på som börjar om ca en vecka. |
||
Tack för update ![]() _________________ ![]() |
||
Skönt att höra!!!!!
![]() Hoppas verkligen att det går smidigt att öppna upp i de nya lokalerna! Var de inte de lokalerna som precis renoverades och gjordes i ordning för JAS:en innan flottiljen las ned??? Isåfall har skattepengarna äntligen gått till något vettigt! ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Det är helt ofattbart hur man har lyckats få ut så mycket man har på den korta tiden. Brandförloppet var väldigt snabbt, jag kom själv dit ca 15:30 och hela stället var då övertänt, tänk dej 2600kvm som står i lågor, igen rolig syn, gråten var SÅ nära...sen när det värsta hade lagt sig och fick se allt som låg ute runt byggnaden, blev man otroligt lättad.
|
||
Skönt att höra att allt gått bra..
![]() Av vad jag läst på alla möjliga forum de senaste dagarna så håller alla bilfantaster i hela Sverige tummarna för er... ![]() _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||
UNDERBART JOBBAT MAGNUS & Co. !!!!! Kom igen bara !! Varför gå i lera och sörja när man kan gå på is och ha det glatt !?! ![]() Keep up the good work, men !!!! _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||
Så skönt! Hade ni backuper på all ritningsdata och sånt i någon annan byggnad så att allt sånt är räddat oxo? _________________ Pär Hylander |
||
Härligt att höra att det är snabba ryck och nya tag som gäller. Säkert lätt att börja hänga med huvudet i en sån här situation.
Kör hårt! ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Puh! Läste inte det här förräns nu... När man läste nyheten så trodde man att sveriges chans på superbilstronen var borta... ...men tur att jag hade fel och att det finns eldsjälar som inte ger sig! (försäkringar är ju bra också :-) )
![]() Det här måste väl firas genom att några utvalda på rejsa.nu får åka en provtur?? *flört flört* _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4216 besök totalt |