Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
F1 på Silverstone
1231 besök totalt
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Trådstartare
F1 på Silverstone

Är det nån mer än jag som tror att Barrichello är tvåa in i första kurvan?
Renaulterna är ganska startsnabba...

Vargön
Här sen Feb 2003

Det hoppas jag verkligen han är.... fast efter en McLaren.....
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Vilket varken Rubens eller Ferrari är. Rubens brukar även kunna ställa till lite problem iband i starten, liksom Trulli för den delen - ser ju lovande ut...

#24, #64, #88
Citera
Erik Petersson
Kalmar
Här sen Jun 2003

Go Kimi!! Tror Kimi har ledningen in i Becketts! Tyskeländet hoppas jag ligger efter både brorsan och Trulli!!

Cupra Leon ST VZ Extreme -25
Citera
Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

rubbe är ju min favvo ju

har ingen vidare koll på hur det kommer gå mej hejja rubens

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Lite tråkigt att inte de fantastiska TV-kommentatorerna nämnde att det blåste hur mycket som helst under senare delen av kvalet. Sånt tycker jag är betydligt mer intressant än huruvida någon gammal farbror eventuellt är släkt med någon jag aldrig hört talas om.

Jag tror Trulli är först ut med Kimi efter sig och att M.S. tar sig upp till fjärde plats. Sen krockar Kimi och Trulli och allt är frid och fröjd.

Vargön
Här sen Feb 2003

Undra vad snubben som sprang omkring på Hangar Straight hade druckit eller rökat.... Offentliga spöstraff på såna.... >
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Missade början, vad hände egentligen? När jag kom in i det så låg det två Toyotor i tätet och M.S på 15 plats och Pace Car...
Var det nån ute på banan?

BMW 330i -05
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

Först så tappade Coulthard en bit av karossen så det blev pace car några varv sedan så var det en snubbe som sprang omkring ute på rakan tills en funktionär tacklade omkull honom... Bra gjort!! thumbs up
Pga blev det pace car igen och då gick många i toppen i depå vilket gav de två Toyotorna plats i toppen...
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

Jag kom in lite för sent, på varv 22 eller nåt sånt. Fattade ingenting varför en Toyota låg i toppen och M.S. på trettonde plats .

Som tur var ringde till en annan kompis som jag visste tittade som fyllde i "luckorna". Knäppt race, men kul omkörningar.

Även om jag inte håller på Rubi, så gläds man åt att han äntligen fick vinna något. Roligt med ombyte i toppen thumbs up

Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

jaaa hejja rubens

mkt fina omkörningar, riktigt roligt lopp att titta på
undra vad killen som kuta runt på banan ville säga?

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Bildstörningarna höll på att få mig att stänga av burken, men det hände lite väl mycket för att jag skulle vilja missa det.
Enda fördelen med att de körde ut pace-car på banan var ju att man fick höra den lite då och då.

Hur sjutton kan en sån där sittbrunnsöverdel bara lossna?
Fick nån grepp om vad det där andra var som låg på banan en stund senare i loppet?

Lund
Här sen Dec 2002

Lennart Mäkinen skrev:
Bildstörningarna höll på att få mig att stänga av burken, men det hände lite väl mycket för att jag skulle vilja missa det.
Enda fördelen med att de körde ut pace-car på banan var ju att man fick höra den lite då och då.

Hur sjutton kan en sån där sittbrunnsöverdel bara lossna?
Fick nån grepp om vad det där andra var som låg på banan en stund senare i loppet?

angående bildstörningarna, jag bytte över till dansk tv3 som även de visade loppet, de hade inga som helst problem med sin bild, dock lite irriterande reklamavbrott. Deras kommentatorer var dessutom ganska vettiga och kommenterade kring vettiga saker utan att störa loppet något vidare. eje är ju ganska trevlig, men den andre tomten har enligt mig inte mycket där att göra.

Luxembourg
Här sen Mar 2003

Är det nån som har koll på varför Toyota körde med 3 depåbesök istället som t ex Ferrari 2? Kostade Da Matta en pallplats i mina ögon.

Mvh,

Balazs

Här sen Feb 2003

Balazs 911 skrev:
Är det nån som har koll på varför Toyota körde med 3 depåbesök istället som t ex Ferrari 2? Kostade Da Matta en pallplats i mina ögon.

Mvh,

Balazs

Det kanske var för att de körde med mindre bensin i bilen som de kunde vara så pass konkurrensdugliga? Med facit i hand så kasnke det varit bättre för dem att ha haft en tvåstoppsstrategi men det är juh lätt att säga i efterhand.....
Citera
Allmänt banåkaforum
F1 på Silverstone
1231 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande