| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Användarnamn/signatur (splittad tråd)
|
782 besök totalt |
Välkommen till rejsa.nu Bimmer.
Tror du dock har missat den här tråden som så diskret har lagts längst upp i forumet.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||||
Ajdå, jag hade visst lite för bråttom, tror jag. Men hellre för snabb än för långsam, eller hur?!
Blir det bättre så här? Lovar att aldrig göra om detta...
_________________ P e t e r D e g e r m a n |
||||||
Jag tror nog att du får läsa på en gång till, Magnus vill att vi ska ha både för- och efternamn samt gärna varifrån man kommer i signaturen...(Jag tror inte att du kommer från München... )
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Det verkar inte gälla för riktigt alla här på forumet, men okej då, nu är det fixat!
_________________ P e t e r D e g e r m a n |
||||||
okej, jag ger mig!
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Det är inte ett krav med både för o efternam. Men ett önskemål Däremot är det krav på åtminstone det ena av de två.
Det är inte alltid man fattar exakt på första genomläsningen av reglerna. Men jag lyckades inte få till någon bättre formulering
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
jag kan en enkel formulering. alla ska ange för och efternamn samt bostadsort. problemet löst.
har inte förstått varför nån skulle vara rädd att sätta ut sitt namn på forumet. hur skulle det se ut om man inte presenterade sig ordentligt irl. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Användarnamn/signatur (splittad tråd)
|
782 besök totalt |