Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
782 besök totalt |
Välkommen till rejsa.nu Bimmer. ![]() ![]() Tror du dock har missat den här tråden som så diskret har lagts längst upp i forumet. ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||||
Ajdå, jag hade visst lite för bråttom, tror jag. Men hellre för snabb än för långsam, eller hur?! ![]() Blir det bättre så här? Lovar att aldrig göra om detta... ![]() _________________ P e t e r D e g e r m a n |
||||||
Jag tror nog att du får läsa på en gång till, Magnus vill att vi ska ha både för- och efternamn samt gärna varifrån man kommer i signaturen...(Jag tror inte att du kommer från München... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Det verkar inte gälla för riktigt alla här på forumet, men okej då, nu är det fixat!
![]() _________________ P e t e r D e g e r m a n |
||||||
okej, jag ger mig! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Det är inte ett krav med både för o efternam. Men ett önskemål ![]() Det är inte alltid man fattar exakt på första genomläsningen av reglerna. Men jag lyckades inte få till någon bättre formulering ![]() _________________ ![]() |
||||||
jag kan en enkel formulering. alla ska ange för och efternamn samt bostadsort. problemet löst. ![]() har inte förstått varför nån skulle vara rädd att sätta ut sitt namn på forumet. hur skulle det se ut om man inte presenterade sig ordentligt irl. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
782 besök totalt |