Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Användarnamn/signatur (splittad tråd)
782 besök totalt
krabi

Här sen Dec 2002

Trådstartare
Bimmer skrev:
Hos Floßmann verkar man leva efter mottot "form follows function", där kanske du hittar nåt:

http://www.bmw-racing-parts.de/start/eng/produkte/gtr2.htm

Välkommen till rejsa.nu Bimmer. thumbs up
Tror du dock har missat den här tråden som så diskret har lagts längst upp i forumet.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=3
Citera
Peter D
München
Här sen Aug 2003

krabu skrev:

Tror du dock har missat den här tråden som så diskret har lagts längst upp i forumet.

Ajdå, jag hade visst lite för bråttom, tror jag. Men hellre för snabb än för långsam, eller hur?!

Blir det bättre så här? Lovar att aldrig göra om detta...

Slåtte
Här sen Nov 2002

Bimmer skrev:
krabu skrev:

Ajdå, jag hade visst lite för bråttom, tror jag. Men hellre för snabb än för långsam, eller hur?!

Blir det bättre så här? Lovar att aldrig göra om detta...

Jag tror nog att du får läsa på en gång till, Magnus vill att vi ska ha både för- och efternamn samt gärna varifrån man kommer i signaturen...(Jag tror inte att du kommer från München... )

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Sörpan skrev:
gärna varifrån man kommer i signaturen...(Jag tror inte att du kommer från München... )

Jag kanske har missuppfattat det men jag trodde det var boendeort som skulle stå där, inte födelseort.
Citera
Peter D
München
Här sen Aug 2003

Sörpan skrev:
Jag tror nog att du får läsa på en gång till, Magnus vill att vi ska ha både för- och efternamn samt gärna varifrån man kommer i signaturen...

Det verkar inte gälla för riktigt alla här på forumet, men okej då, nu är det fixat!

johann skrev:
Jag kanske har missuppfattat det men jag trodde det var boendeort som skulle stå där, inte födelseort.

Slåtte
Här sen Nov 2002

johann skrev:
Sörpan skrev:
gärna varifrån man kommer i signaturen...(Jag tror inte att du kommer från München... )

okej, jag ger mig!

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Bimmer skrev:
Sörpan skrev:
Jag tror nog att du får läsa på en gång till, Magnus vill att vi ska ha både för- och efternamn samt gärna varifrån man kommer i signaturen...

Det verkar inte gälla för riktigt alla här på forumet, men okej då, nu är det fixat!

Det är inte ett krav med både för o efternam. Men ett önskemål Däremot är det krav på åtminstone det ena av de två.

Det är inte alltid man fattar exakt på första genomläsningen av reglerna. Men jag lyckades inte få till någon bättre formulering

huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Magnus Thomé skrev:
Bimmer skrev:
Sörpan skrev:

Det är inte ett krav med både för o efternam. Men ett önskemål Däremot är det krav på åtminstone det ena av de två.

Det är inte alltid man fattar exakt på första genomläsningen av reglerna. Men jag lyckades inte få till någon bättre formulering

jag kan en enkel formulering.
alla ska ange för och efternamn samt bostadsort. problemet löst.
har inte förstått varför nån skulle vara rädd att sätta ut sitt namn på forumet.
hur skulle det se ut om man inte presenterade sig ordentligt irl.

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
Allmänt banåkaforum
Användarnamn/signatur (splittad tråd)
782 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande