| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Fler tjejer till det härliga svänga-är-kul-träsket????
|
<< 1, 2, 3 6758 besök totalt |
Jag tror inte att min hustru skulle vara helt ointresserad av att rasta shopping-Clion om det blir något slags tjejarrangemang.
|
||
|
Låter nästan som mitt förhållande. Pojkvännne lärde mig ett o annat o sen dess är det mest jag som sitter o trissar o stojjar *skrattar* kul men ibland känns det pinsamt på nåt vis ändå
Precis som några här sa så finns det inget motgift mot BMW, tyvärr, för det finns juh billigare alternativ. Men jag är uppfödd i BMW o har ohyggligt svårt att släppa taget även fast jag känner att jag är i "behov" av att byta ut 325;an *bröööööl* _________________ Patricia L BMW 325im E30 BMW 330Ci Clubsport E46 ______________________________________ |
||
|
Ett tips till alla som vill ha ut sin respektive på Bana och som bor i Sydsverike är att KAK/s har speciella tjekurser/träffar för bankörning en eller två gånger om året. Kolla in www.kaks.just.nu.
De brukar träffas och köra på Sturup, bara tjejer och instruktörer. _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||
Jepp! Alla de tillfällena är med i banåkakalendern här på rejsa.nu förstås _________________ Magnus Thomé
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Fler tjejer till det härliga svänga-är-kul-träsket????
|
<< 1, 2, 3 6758 besök totalt |