Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (6744 totalt) |
Jag tror inte att min hustru skulle vara helt ointresserad av att rasta shopping-Clion om det blir något slags tjejarrangemang. ![]() |
||
Låter nästan som mitt förhållande. Pojkvännne lärde mig ett o annat o sen dess är det mest jag som sitter o trissar o stojjar *skrattar* kul men ibland känns det pinsamt på nåt vis ändå
![]() Precis som några här sa så finns det inget motgift mot BMW, tyvärr, för det finns juh billigare alternativ. Men jag är uppfödd i BMW o har ohyggligt svårt att släppa taget även fast jag känner att jag är i "behov" av att byta ut 325;an *bröööööl* _________________ Patricia L BMW 325im E30 BMW 330Ci Clubsport E46 ______________________________________ |
||
Ett tips till alla som vill ha ut sin respektive på Bana och som bor i Sydsverike är att KAK/s har speciella tjekurser/träffar för bankörning en eller två gånger om året. Kolla in www.kaks.just.nu.
De brukar träffas och köra på Sturup, bara tjejer och instruktörer. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Jepp! Alla de tillfällena är med i banåkakalendern här på rejsa.nu förstås ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (6744 totalt) |