Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
...
4873 besök totalt
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
...

,,

_________________
Andreas
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862



Hur står sig den här mot exempelvis clio sport? Har du några exempeltider på någon bana?

_________________
Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
Bra ;-)

_________________
Andreas
Citera
Hörger
Visby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 24



Vart finns den?

_________________
Thomas Hörger
RMS Racing
Audi TT-R (till salu)
Renault Clio -92 (vinterbil)
Ford Sierra "RS" (5papps-raggare)
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10624



Hur mycket pulver är det i den?

_________________
Anders Hansson
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
--

_________________
Andreas
Citera
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15493



Dom flerekrade fälgarna, vad är det för några? mycket snygga

_________________
Nik las Hjel te Söde rros
ZX6R BTG 8.47.3
https://amzn.to/3WLy5Vo
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
Dom kommer från en Lancia Delta.

_________________
Andreas
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
..

_________________
Andreas
Citera
Lundin
Finspång
Här sen Apr 2004
Inlägg: 423



Vad ska du ha för bara Lancia Delta fälgarna?

_________________
Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
Re:

Dom är obetalbara :-)

_________________
Andreas
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79



Bes/skatt? Vinterdäck?

mvh,
Martin

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
--

_________________
Andreas
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
...

_________________
Andreas
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79



Måste erkänna att jag är sugen. Så typiskt att jag inte riktigt kan komma överens med designen bara

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
^--

_________________
Andreas
Citera
Ante

Här sen Maj 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
...

_________________
Andreas
Citera
Andreas Möller
Glumslöv
Här sen Apr 2003
Inlägg: 88



Eftersom jag haft förmånen att köra bilen så kan jag ju ge mitt intryck. Prestandamässigt upplever jag den som snarlik min 320 hk 155 Q4 som gör hundringen på rätt sida 5 sekunder. Nu gör väl inte Punton det med framhjulsdrift, men vikteffekten är definitivt där. Vad de stora bromsarna gör för en sådan liten bilen behöver jag knappast säga något om

Med den kammen bilen har så ligger registret ganska högt, men körbarheten är förvånansvärt bra om man ser till vardagskörning. Större och tyngre bilar med mindre rejsig motorkaraktär har jag många gånger upplevt som segare och mindre körbara till vardags trots att de de facto kanske har större andel av vridmomentet tillgängligt i de lägre regionerna. Men visst, vill man få ut riktig körglädje så måste den upp i varv.

Personligen tror jag att det går att få ut ännu mer ur denna hårdvara om man arbetar med mjukvaran och eventuellt även grenröret.

/A

_________________
Lotus Evora S -11
Alfa Romeo Stelvio 2.2D Q4 -17
Fiat 500 TwinAir -11
Alfa Romeo 155 Q4 -96
Alfa Romeo Giulia Sprint -62
Alfa Romeo Giulietta ti -59
Citera
SÄLJES
...
4873 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande