| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Rejsafolk i Motorjournalen ikväll 8/9!
|
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (2577 totalt) |
|
Missa inte Barbapappa (Peter Karlsson) och hans Lupo ikväll! (Tänkte att han är för blygsam för att säga det själv.) _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
|
F*beep*n, missade så klart den första kvarten....men jag har åtminstone en ursäkt... jag har varit och köpt ett extraktorgrenrör till Sciroccon
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
|
oj oj oj, pinsamhetsfaktor 10 i starten
Men det tog sig något mot slutet tyckte jag när den lilla blå sladdades runt på team13's gocartbana (så ser den ut Nisse )...
Rätt kul ändå tyckte jag, sen är han ju så duktig på att dansa Kenneth också
Maz: Den lilla blå äger Hasse som driver MH styling, han var och jobbade och medverkade därför inte i reportaget. Mats: Du är förlåten
_________________ Peter Karlsson |
||||
|
Motorjournalen börjar juh fanimig bli töntigt!
Joppes reportag om Skoda Fabia RS sa mig inte ett dug! Bara massor med meningslöst pladder, och ferrari reportaget var juh trevligt, men dom kunde väldigt gärna skippat "specialeffekterna". Sen så undrar jag vad det dära sittandet vid kaffe bordet ska föreställa? Nej, mindre fjanterier, mera bilar! |
||||
|
Litet
men naggande gott reportage!
Den stora rykisen*) har ju nu varit med på TV också! *) Ingick som ett tungt vägande argument i motiveringen från juryn som valde Lupon till häftigaste bil på GTI Klubbens gokartträff i Uddevalla förra helgen. (Juryns medelålder var c:a 5 år)
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
och jag som tycker att det är skoj... Bilarna är ju med ändå och glimten i ögat ger bara + åt programmet! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Inget ont om att spexa till saker, men dom är juh nästintill fåniga på alla sätt. Sen att göra något såpass meningslöst som pladdret om Fabia RS förstår jag bara inte. Var det någon som fick ut något ur det reportaget? |
||||
|
Det är hoppigare o hattigare i år än tidigare! En massa små jinglar o skit
! Veckas rökare tex, vad ska det vara bra för !Helt meningslöst o tar bara en massa värdefull programtid !
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
Jag har inget emot Rökaren. Hellre det än gamla bilar som står still på nåt museum. Förra veckan var det ju en kille jag känner som slösade bort bakdäcken på sin BMW...
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
|
Ah, Lamborghini Espadan kördes på mammas gata! Kyrkan han stog och snackade vid var orkesta kyrka som ligger 1,5 km från mitt föräldrahem. Kostigen mellan den kyrkan och kyrkan i Frösunda är inte rolig, knappt en bil bred och det bor traktortäta bönder utefter hela vägsträckan...
/ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||
|
Tycker det verkar bli en kanonsäsong! Peter har ju ett lite speciellt sätt för att inte tala om Joppe
Men det har jag så gärna överseende med Det enda tråkiga var att man inte fick HÖRA Espadan så mycket... _________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (2577 totalt) |