| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Gruppköp racekatalysator
|
1 besök senaste veckan (8071 totalt) |
|
Re:
Just det, kan vara därför HJS är marknadsledande.. _________________ Håkan Persson |
||
|
jag köpte en kat av bt racing såg fin och funkade bra i tre veckor sen såg den ut så här
|
||
|
Citat btracing:
"OBS! alla katalysatorer skall alltid monteras först i avgassystemet före ljuddämparna då de måste få upp värmen så att den börjar arbeta vilket är grundtanken med en KATALYSATOR på en bil för att reningsprocessen skall starta. Monteras den sist i systemet byggs det upp så mycket partiklar så att även en racekatt packas helt igen och trycket kan bli så högt att den med mycket power kan spränga sönder hela MONOLITEN, på grund av mottrycket. OBS! Montera den alltid först i bilen." _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
|
Re:
japp det kom upp efter att jag körde min! problemet är att den sitter först i systemet åker utan ljuddämpare! är exakt en kopia på en grupp n rally bil med mapp och avgassystem och där funkar det! http://www.zatzy.com/attachment.php? |
||
|
Re:
Jag är i samma situation att jag behöver köpa racekat senast i mitten av april om jag räknat rätt, så är det 15 personer som uttryckt intresse i tråden - kommer det att gå att genomföra detta gruppköp relativt snart, eller skall de som behöver köpa nu försöka gå ihop och undersöka andra alternativ
_________________
|
||
|
Tyvärr rinner tiden iväg och att få ett godkännande och leverans i tid till denna säsong blir tyvärr inte möjligt...
Kommer kika vidare på detta och ser om intresset finns kvar längre fram och i tid till nästa säsong! Mvh Gustav _________________ Gustav Hedelin |
||
![]() |
SÄLJES
S: Gruppköp racekatalysator
|
1 besök senaste veckan (8071 totalt) |
