| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T (typ såld)
|
1982 besök totalt |
|
S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T (typ såld)
Ta chansen att fejka din livsstil till en bråkdel av en Jet Set'ares pris! Jag skickade bud med en kompis att köpa en Breitling for Bentley Motors T när hon var utomlands. Det blev rätt modell, men fel färg på boetten så någon annan får ta över denna. Klockan är oanvänd och av mycket hög kvalitet och av den batterilösa typen. Den var dyrare än andra fejkklockor som jag handlat, men både länk och klocka känns betydligt gedignare än "medelfejkklockan".
Klockan är som sagt ny, skyddsplasten på länken sitter fortfarande kvar.
Pris: 1000:- (TUSEN SPÄNN!) plus ev. frakt. Det är marginellt mer än vad jag gav, men å andra sidan har jag tagit en massa fina bilder på den för att kunna sälja den vidare och den mödan måste jag ju ha lön för.
Finns det någon som vill bjuda mer, är det fritt fram. Vid snabb affär, skickar jag med det specialtillverkade etuiet som med all sannolikhet tillverkats av små flinka barnfingrar, någonstans i Kina.
Kanske någonting för Roger Gustafsson att ha på armen när han glassar omkring i GTn och sin nya Bosskostym?
|
||||
|
Re: S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T
Nämen vet du vad!!
Jag tror minsann att jag ska ner på den där festen i slutet på maj o snacka med er skåningar!
Fin klocka dock! Fast jag föredrar hellre en "billigare" äkta klocka.
|
||||
|
Re:
Är det någon limited editionversion som vi pratar om nu eller? Det låter ev. intressant - maila gärna en bild.
|
||||
|
_________________ Staffan Lindén Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343 Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight= |
||||
|
Re:
Nu är lite vrång Anders
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Hur kan en fejkklocka kosta 1000 kr förresten?
Man brukar ju kunna pruta ner dom till en knapp hundring...
|
||||
|
Re:
Felskrivet i annonsen, den extra överblivna nollan är jeppsson
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Re:
Det beror liiiiiiiite på vilken typ av fejkklocka det är. Tro mig - jag har handlat 100-kronorsversionen också... |
||||
|
Re:
Det är taget! Jag skickar med Pontiacen också i priset! Nu är klockan nästan såld. |
||||
|
Re:
Tar bara klockan, har inte plats för en pallbocksräcer till, gjutjärnet sjunker bara ner i gräsmattan.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T (typ såld)
|
1982 besök totalt |
