Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T (typ såld)
1982 besök totalt
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T (typ såld)

Ta chansen att fejka din livsstil till en bråkdel av en Jet Set'ares pris!

Jag skickade bud med en kompis att köpa en Breitling for Bentley Motors T när hon var utomlands. Det blev rätt modell, men fel färg på boetten så någon annan får ta över denna.
Klockan är oanvänd och av mycket hög kvalitet och av den batterilösa typen. Den var dyrare än andra fejkklockor som jag handlat, men både länk och klocka känns betydligt gedignare än "medelfejkklockan".

Klockan är som sagt ny, skyddsplasten på länken sitter fortfarande kvar.








Pris: 1000:- (TUSEN SPÄNN!) plus ev. frakt. Det är marginellt mer än vad jag gav, men å andra sidan har jag tagit en massa fina bilder på den för att kunna sälja den vidare och den mödan måste jag ju ha lön för.
Finns det någon som vill bjuda mer, är det fritt fram.

Vid snabb affär, skickar jag med det specialtillverkade etuiet som med all sannolikhet tillverkats av små flinka barnfingrar, någonstans i Kina.




Kanske någonting för Roger Gustafsson att ha på armen när han glassar omkring i GTn och sin nya Bosskostym?
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re: S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T

Anders Jeppsson skrev:
Ta chansen att fejka din livsstil till en bråkdel av en Jet Set'ares pris!

Jag skickade bud med en kompis att köpa en Breitling for Bentley Motors T när hon var utomlands. Det blev rätt modell, men fel färg på boetten så någon annan får ta över denna.
Klockan är oanvänd och av mycket hög kvalitet och av den batterilösa typen. Den var dyrare än andra fejkklockor som jag handlat, men både länk och klocka känns betydligt gedignare än "medelfejkklockan".

Klockan är som sagt ny, skyddsplasten på länken sitter fortfarande kvar.








Pris: 1000:- (TUSEN SPÄNN!) plus ev. frakt. Det är marginellt mer än vad jag gav, men å andra sidan har jag tagit en massa fina bilder på den för att kunna sälja den vidare och den mödan måste jag ju ha lön för.
Finns det någon som vill bjuda mer, är det fritt fram.

Vid snabb affär, skickar jag med det specialtillverkade etuiet som med all sannolikhet tillverkats av små flinka barnfingrar, någonstans i Kina.




Kanske någonting för Roger Gustafsson att ha på armen när han glassar omkring i GTn och sin nya Bosskostym?


Nämen vet du vad!!
Jag tror minsann att jag ska ner på den där festen i slutet på maj o snacka med er skåningar!

Fin klocka dock! Fast jag föredrar hellre en "billigare" äkta klocka.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Byta jämnt mot en Öhlinsklocka
Kan ev ta stålar emellan men du är ju en kompis. thumbs up

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

steffe skrev:
Byta jämnt mot en Öhlinsklocka
Kan ev ta stålar emellan men du är ju en kompis. thumbs up


Är det någon limited editionversion som vi pratar om nu eller? Det låter ev. intressant - maila gärna en bild.






























































Citera
Staffan Lindén
Klippan
Här sen Apr 2004
Inlägg: 466



hehe... schyssta klubben här...!!

_________________
Staffan Lindén

Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343

Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight=
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Anders Jeppsson skrev:
steffe skrev:
Byta jämnt mot en Öhlinsklocka
Kan ev ta stålar emellan men du är ju en kompis. thumbs up


Är det någon limited editionversion som vi pratar om nu eller? Det låter ev. intressant - maila gärna en bild.



Nu är lite vrång Anders


_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

steffe skrev:
Byta jämnt mot en Öhlinsklocka



Ingår dämparna i bakgrunden?

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Hur kan en fejkklocka kosta 1000 kr förresten?
Man brukar ju kunna pruta ner dom till en knapp hundring...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Roger Gustafsson skrev:
Hur kan en fejkklocka kosta 1000 kr förresten?
Man brukar ju kunna pruta ner dom till en knapp hundring...


Felskrivet i annonsen, den extra överblivna nollan är jeppsson

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Hur kan en fejkklocka kosta 1000 kr förresten?
Man brukar ju kunna pruta ner dom till en knapp hundring...


Det beror liiiiiiiite på vilken typ av fejkklocka det är. Tro mig - jag har handlat 100-kronorsversionen också...
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

steffe skrev:



Det är taget!

Jag skickar med Pontiacen också i priset! thumbs up










Nu är klockan nästan såld. thumbs up
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Anders Jeppsson skrev:
steffe skrev:



Det är taget!

Jag skickar med Pontiacen också i priset! thumbs up











Nu är klockan nästan såld. thumbs up


Tar bara klockan, har inte plats för en pallbocksräcer till, gjutjärnet sjunker bara ner i gräsmattan.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
SÄLJES
S: Jeteekta Breitling for Bentley Motors T (typ såld)
1982 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande