Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: SÅLDA
2215 besök totalt
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
S: Fälgar BBS 7x15 4x100 ET 24

8st BBS 7x15 säljes till E30 4x100 + 4 centrumkåpor.
8st Toyo 888 ca 20-30% kvar. Pris: 4000:-


_________________
olof Johansson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



et?
Dimmension på däcken?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
ET 35
205/50

_________________
olof Johansson
Citera
Rolfson
Nyköping
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1333



Re:

olof Johansson skrev:
ET 35
205/50



Är du säker olof, orginal fälgar brukar ha ET 24 eller 25

_________________
Rolf Stålheim

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8452



Inte om dom ursprungligen kommer från en VW...
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
Är det någon som har dessa fälgar hemma så vi kan reda ut vilken et det är på dessa? Kommer inte till garaget förrens på måndag och kan kontrollera. Men 25 låter rimligt, hade siffran 25 eller 35 i bakhuvudet .

_________________
olof Johansson
Citera
Rolfson
Nyköping
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1333



Re:

olof Johansson skrev:
Är det någon som har dessa fälgar hemma så vi kan reda ut vilken et det är på dessa? Kommer inte till garaget förrens på måndag och kan kontrollera. Men 25 låter rimligt, hade siffran 25 eller 35 i bakhuvudet .


Våra har ET 24 thumbs up

_________________
Rolf Stålheim

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
Det stämmer. ET 24 är det:).

_________________
olof Johansson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



sugen.. fälgarna hade passat mig klock.. men tror däcken är på tok för stora..
Finns det möjlighet att provmontera ett hjul kanske!?`
Dock så står min bil som dem skall provas på fast i garaget utanför gbg..
Du är inget åt göteborgshållet på dagarna!?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019


Trådstartare
Jag ska till Göteborg 12-14 juni. Vad har du tänkt ha för däck istället?

_________________
olof Johansson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



195/50 redan dem är på gränsen,,

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
SÄLJES
S: SÅLDA
2215 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande