| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Rolig bil, max 20k
|
4033 besök totalt |
|
Re:
Det är egentligen inte så mycket vad jag vet. Sist nämde de att något bromsrör var lite dåligt så det behöver väl bytas antar jag. Den har stått i två år så bromsarna kan ju behöva en uppsmörjning men de fungerade fint när jag flyttade på den senast. Jag kan ta bilder senare under dagen, bilen ser dock lika dan ut nu, bara lite dammigare
Jag har mejl martin@martinskarin.com och telnummer 0736-597379 Edit: Här kommer lite bilder tagna idag. Det regnade tyvärr ute så kvalitén är inte den bästa..
Levereras såklart nydamsugen
|
||
|
Haha , ja den crx,n verkar ju inte så top notch
Har redan en bil i den konditionen så jag avstår nog..
Påsse vore inte fel, men känns som min ekonomi inte skulle gilla det så mkt. Lutar åt Kassetten i nuläget _________________ Tomas Frick Mazda Miata '91 |
||
|
Du kan nog pruta någon tusenlapp på denna som det skulle vara så också
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=48338 _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
Kan ev. tänka mig att sälja min BMW e30 318is i originalutförande dvs utan Millwayutrustning till ett billigare pris om ett seriöst intresse skulle finnas. Säljs ju helst komplett såklart.
All info hittar du här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=48203&highlight= /Andreas _________________ Thord Bengtsson |
||
![]() |
SÄLJES
K: Rolig bil, max 20k
|
4033 besök totalt |
