Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Rolig bil, max 20k
<<   1, 2
4033 besök totalt
MartinSkarin
Värnamo
Här sen Sep 2005
Inlägg: 68



Re:

onk skrev:
Kadetten var fin. Vad behövs göras innan bes?
Tar gärna några nyare bilder oxå.


Det är egentligen inte så mycket vad jag vet. Sist nämde de att något bromsrör var lite dåligt så det behöver väl bytas antar jag. Den har stått i två år så bromsarna kan ju behöva en uppsmörjning men de fungerade fint när jag flyttade på den senast. Jag kan ta bilder senare under dagen, bilen ser dock lika dan ut nu, bara lite dammigare

Jag har mejl martin@martinskarin.com och telnummer 0736-597379

Edit:

Här kommer lite bilder tagna idag. Det regnade tyvärr ute så kvalitén är inte den bästa..





Levereras såklart nydamsugen



_________________
Martin Skärin
Mitsubishi Galant Rally
http://www.martinskarin.com
Citera
Onk
Västervik
Här sen Mar 2005
Inlägg: 83


Trådstartare
Haha , ja den crx,n verkar ju inte så top notch Har redan en bil i den konditionen så jag avstår nog..

Påsse vore inte fel, men känns som min ekonomi inte skulle gilla det så mkt.

Lutar åt Kassetten i nuläget thumbs up

_________________
Tomas Frick


Mazda Miata '91
Citera
ILiveToRide
Skogen, utanför Grängesberg.
Här sen Dec 2003
Inlägg: 2232



Du kan nog pruta någon tusenlapp på denna som det skulle vara så också
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=48338

_________________
Thorbjörn Nilsson
Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95)
Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30
Citera
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106



Kan ev. tänka mig att sälja min BMW e30 318is i originalutförande dvs utan Millwayutrustning till ett billigare pris om ett seriöst intresse skulle finnas. Säljs ju helst komplett såklart.

All info hittar du här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=48203&highlight=

/Andreas

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Onk
Västervik
Här sen Mar 2005
Inlägg: 83


Trådstartare
Bmw vore väl fint det med. Men priserna är lite i överkant för min del.

_________________
Tomas Frick


Mazda Miata '91
Citera
SÄLJES
K: Rolig bil, max 20k
<<   1, 2
4033 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande