| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:
|
2022 besök totalt |
|
|
||||||||
|
Re:
Hur är de jämfört med tex R888? Finns i olika gummiblandningar såg jag.
Nå'n som testat? |
||||||||
|
Re:
Stefan Irlander har åkt hela sommaren på sin Fiat Punto (dock inget på bana). Jag brukar alltid testa alla nya oprovade kort på han och hans bil. Förra året åkte han R888 och året innan 032R och året innan Re540
Hans personliga tycke var att det var bättre grepp är 032r, men ngt sämre än Re540. Han har kört (ircc) ca 5-700mil hittills iår med dom. Han varnar kraftigt för taskiga vattenplaningsegenskaper
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Re:
Just det, jag såg ju att det satt såna på hans bil.
Jag funderade mest på hur de var på bana och slalom jämfört med 888'or... |
||||||||
|
Re:
Jo, Nicke får testa dem i slalom med ShoppingClion. Han tar 195x15'orna som vi snackade om. Så soft som möjligt...
|
||||||||
|
Kan intyga att de är fullkomligt livsfarliga på mkt blött underlag..... där var r888 bättre.
Däcken är mycket tystare än R888, samt verkar inte överhetta lika lätt på bana. Jag tycker de har bättre grepp även på konbana dvs kalla däck. likväl som på bana. Helt klart en uppgradering från R888 _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||||||
|
Re:
lägg på en hundring/st för demont+mont+balans _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Re:
Låter ju rimligt. Då vill jag tinga 4st och boka en tid för omläggning . Söndag kväll (ev sen eftermiddag) eller en kväll i veckan skulle passa mig.
(Hjulen är lösa.) _________________ Markus Ålind |
||||||||
|
Re:
Helgen går inte och jag är rätt upptagen kvällstid. Kan du svänga förbi hemma hos mig och lämna hjulen, så kan jag sköta mont dagtid dagen efter? _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
![]() |
SÄLJES
S:
|
2022 besök totalt |