Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 320Si
1845 besök totalt
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
S: BMW 320Si

Sverigest snyggaste 320Si med rätt utrustning, 1134mil i dagslägget. Smartab lackbehandlad.
Spöar porschar med rätt förare.

Slitna original rft-däck men har en uppsättning Dunlopp 245x35 R-däck liggandes som medföljer.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31784

250" ej förhandlingsbart.

_________________
bmw bmwsson
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Ev. byte mot maserati Ghibli eller shamal. Även Mercedes Geländewagen kan vara intressant om det är en disel 4:a eller 6:a. Eller annat kul/intressant förutom ren banbil. Dock absolut inte FWD.

_________________
bmw bmwsson
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



har den vunnit pris som sveriges snyggaste eller är det personlig bedömning?

mvh

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Re:

BRUZZE skrev:
har den vunnit pris som sveriges snyggaste eller är det personlig bedömning?

mvh


Tja, vi kan väl ta en omröstning.

_________________
bmw bmwsson
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Ja då börjar jag...

E90 är INTE snygg alls.
Alla BMW efter 1997 är enligt min uppfattning helt värdelösa.

>

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8451



Re:

Franzén skrev:
Ja då börjar jag...

E90 är INTE snygg alls.
Alla BMW efter 1997 är enligt min uppfattning helt värdelösa.

>


Dagens onödigaste inlägg? (förutom detta då)
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Re:

Franzén skrev:
Ja då börjar jag...

E90 är INTE snygg alls.
Alla BMW efter 1997 är enligt min uppfattning helt värdelösa.

>


Det inlägget är helt värdelöst, fast det är min alldeles egna uppfattning.

_________________
bmw bmwsson
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



Re:

Handlarn skrev:
BRUZZE skrev:
har den vunnit pris som sveriges snyggaste eller är det personlig bedömning?

mvh


Tja, vi kan väl ta en omröstning.


tänkte eftersom du skrev så borde den ju fått pris för det, konstigt å skriva så annars i en annons el?

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Re:

Handlarn skrev:
Franzén skrev:
Ja då börjar jag...

E90 är INTE snygg alls.
Alla BMW efter 1997 är enligt min uppfattning helt värdelösa.

>


Det inlägget är helt värdelöst, fast det är min alldeles egna uppfattning.


Well... det var ju helt gratis...

"Tja, vi kan väl ta en omröstning. "

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Oscar J
Helsingborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 432



Re:

Franzén skrev:
Ja då börjar jag...

E90 är INTE snygg alls.
Alla BMW efter 1997 är enligt min uppfattning helt värdelösa.

>


Din vagnpark verkar isf lite konstig.

_________________
Oscar Johnsson

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
SÄLJES
S: BMW 320Si
1845 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande