| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mazda RX4 1976
|
2076 besök totalt |
|
S: Mazda RX4 1976
Hej! Funderar på att göra mig av med ett av mina projekt då tiden inte räcker till. -En Mazda RX4 i ruskigt rostfritt skick! lite rost finns såklart Urplockad inredning, det mesta finns kvar.. - Glasfiber skärmar. - 2 st 13B motorer, en orginal och en rx7 -87. - 2 st växellådor - Mycket nya delar i kartong/påsar - orginal avgassystem sitter på - verkstadshandböcker till RX2/3/4/5 Pris: Bud Mvh Johan |
||
|
Re: S: Mazda RX4 1976
Något riktpris?
_________________ Stefan Johansson |
||
|
_________________ Tony Tegheim - Mooseville Performance https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282 www.mooseville-performance.com |
||
![]() |
SÄLJES
S: Mazda RX4 1976
|
2076 besök totalt |
