Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Mazda RX4 1976
2076 besök totalt
Johan Friman
Kågeröd
Här sen Sep 2005
Inlägg: 256


Trådstartare
S: Mazda RX4 1976

Hej!

Funderar på att göra mig av med ett av mina projekt då tiden inte räcker till.

-En Mazda RX4 i ruskigt rostfritt skick! lite rost finns såklart
Urplockad inredning, det mesta finns kvar..
- Glasfiber skärmar.
- 2 st 13B motorer, en orginal och en rx7 -87.
- 2 st växellådor
- Mycket nya delar i kartong/påsar
- orginal avgassystem sitter på
- verkstadshandböcker till RX2/3/4/5

Pris: Bud

Mvh
Johan

_________________
Porsche GT2 -01
BMW 2002 -72

http://www.garaget.org/CodeDevil
Citera
stef
Gamleby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 11



Re: S: Mazda RX4 1976

Johan Friman skrev:
Hej!

Funderar på att göra mig av med ett av mina projekt då tiden inte räcker till.

-En Mazda RX4 i ruskigt rostfritt skick! lite rost finns såklart
Urplockad inredning, det mesta finns kvar..
- Glasfiber skärmar.
- 2 st 13B motorer, en orginal och en rx7 -87.
- 2 st växellådor
- Mycket nya delar i kartong/påsar
- orginal avgassystem sitter på
- verkstadshandböcker till RX2/3/4/5

Pris: Bud

Mvh
Johan


Något riktpris?

_________________
Stefan Johansson
Citera
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856



Ååååååhhhhhhh.....

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
Tegheim
Skogen, Nässjö, Jönköping, Schweden
Här sen Nov 2004
Inlägg: 1821



riktpris!

_________________
Tony Tegheim - Mooseville Performance
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282
www.mooseville-performance.com
Citera
SÄLJES
S: Mazda RX4 1976
2076 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande