Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 7186 besök totalt |
Mina camberplattor går att använda ihop med original fjäderben till skillnad mot många andra som kräver coilovers.
Dessutom kan man justera utan att lyfta upp bilen. http://motorsport.mine.nu/bilder/hem |
||||||
Pris på sådana? _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Jadu, jag har inte funderat så mycket på det än. Har några färdiga förutom lagret. Har inte tagit reda på vad lagrena kostar än så därför är det lite svårt med priset. Men jag återkommer. Men priset som står på hemsidan är "lite" ![]() |
||||||
Låter fint! Hojta gärna till när du har färdigt pris. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Vill bara förtydliga att min tänkta lösning inte är så avancerad som Samuels och inte heller justerbar, utan en "CSN-variant". Vi får se om det går överhuvudtaget och om det finns tid. Främsta tanken var inte att sälja nga...iaf inte aktivt. Har ju inte ens nga själv än...
![]() |
||||||
http://motorsport.mine.nu |
||||||
Låter som en vettig idé. För om det funkar som det är tänkt så kanske du åker på att utöka tiden i verkstaden lite.. ![]() Men för att vara lite fräck och fråga, vad hade du tänkt att uppnå för värden på cambervinkeln i framvagnen? _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Med original ffjädrar så kan man komma upp/ner till ca 3,5° camber innan fjädern tar i tornet. Känns kanske som om det är liiite för mkt på en gatleksak. Säg att man lägger det lite agressivare än vad BMW gjort med sina bussningar. Ca 2,5° skulle nog vara vettigt.
|
||||||
![]() ![]() Ta emot, här kommer det ett "-"! ![]() Tack Ice! ![]() |
||||||
"Det är positivt med negativ camber". ![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Ja det är lite bakvänt detdär...om man uttrycker det så. ![]() Så visst vill vi ha mer positiv, negativ, camber... ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 7186 besök totalt |