Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 5882 besök totalt |
Det tycker jag! Skruva bort regplåten bak först bara - den e fuuuuuul ![]() |
||||
Hletk lart snyggare med ditt förslag. orignalet har väl något slags Chris Bangle kompelx, förvvirade, omotiverade och dishamroniska linjer, veck ock krökningar har väl präglat hans BMW design ett bra tag? Herr Bangler ler säkert över att bli kopierad av självaste Ferrari. Men det har hänt förr "Testarossagälarna" lånade Ferrari inspirationen till av ngåon av de ganska smaklösa tyska "bilförädlarna" när det begav sig. Trots förvirraee veck är bilen ganska trevlig, även om det numera är Ferraris frontmotorbilr som bjuder på mest genomtänkt design. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Det vore trevligt, maila gärna en bild, finns på corrado_mange@hotmail.com och tar du nya bilder vet du vart du kan skicka de ![]() _________________ Magnus Ekman |
||||
Bra photoshoppat, men jag vet inte om jag tycker lika ;-) Känns som nedåt linjen "bygger bredd" på kärran. Framifrån syns det bra. ![]() _________________ Lasse Eklund - Corvette Stingray BigBlock 468 Coupe '72. CAOS - BMW Z4M Coupe '07. BMWCS |
||||
Nja, rekord o rekord för en standard produktionsbil.... Maserati Biturbo hade ganska trevliga siffror redan på -80 talet, och efterföljaren Ghibli hade 330 hk från 2 liter i början av -90 talet. _________________ Ulf Hellström Rost är lättare än plåt. För övrigt anser jag att Sibyllahyddorna bör jämnas med marken, och Autogrill Pavesi uppföras var 5 km. |
||||
Sugmotor då... Som turbo lär det inte behövas mycket trim för att nå 126 hk/l. |
||||
|
||||
_________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
jag föredrar Ferraris variant, då den blev skrämmande lik Pagani Zonda i profil med din remake, och det går ju inte! ![]() _________________ MVH Fabian Hallbom Team Blyfot Racing #13 Bygger på: Toyota Starlet -83 Rejsar i: Opel Corsa GSi -91 4-timmars.se |
||||
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
http://www.youtube.com/watch?v=dSVys
Paolo Pininfarina om bilens exteriördesign / aerodynamik. Vid 1.35 ser man hur smakfult dörrhandtagen integrerats i "Banglevecket". _________________ Tony Jonsson Har 63 cylindrar sist jag räknade... |
||||
|
||||
Det diskuteras lite om det på förra sidan om du inte sett det ![]() ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 5882 besök totalt |