Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Måndag kväll, kanal 5 kl 19:30... Clarksons roligaste bil...
<<   1, 2
2168 besök totalt
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

I en hypotetisk värld där jag hade råd att köpa någon av niorna, så fick det nog bli GT3 ändå till förmån för GT2.

Men nu till kommentaren om programmet, om nån bryr sig . Kul idé, men bildvalet gjorde att det slutade på ett starkt minus. Som många varit inne på, delvis, så tyckte jag att mängden snurrningar, disharmoniska bresladdar och framförallt stoppsladdar där bilarna ruskar till ett par gånger i utgången var för stor. Boy-racer-produktion så det stänker. Bedömningsgrunderna var ju oxå rätt BR-aktiga i en del fall.

Logiken i slutet haltar också, vad kan Carver egentligen ha att hämta mot en duktig r-hoj om man ska fortsätta logikhaltningen?

Nu känner jag mig riktigt tråkig, speciellt som jag skriver detta som influensa-patient en halvtimme innan tolvslaget.

Gott Nytt!

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Pär Hansson skrev:
Logiken i slutet haltar också, vad kan Carver egentligen ha att hämta mot en duktig r-hoj om man ska fortsätta logikhaltningen?
Gott Nytt!
Carvern kan kanske vara roligare att köra än helt vanliga R-hojar. Man ser ju ut att sitta mycket bättre.

Vargön
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Clarkson kanske inte har nåt hoj-kort?
Citera
Per Håkansson
Sundsvall
Här sen Nov 2003

Carvern är nåt så förb###t ful, Man kan ju undra vem som köper nåt så fult å menigslöst för 220 000:- den är ju inte bra på nåt..

M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002

För mig kändes det som om Carvern förenade det sämsta från två världar... Obekväm och opraktisk som en MC men utan de egenskaper som gör det så kul att köra hoj, tex den hysteriska accelerationen och möjligheten att halvera antalet hjul som är i marken ibland.
Då är Radical en bättre blandning i mina ögon.

Gotteborg
Här sen Okt 2003

Niklas Maravic skrev:
Programmet finns möjligen inte att ladda ner någonstans???????

Jag missade det!

me to... ingen som vet var det finns ???

http://gear.viper007bond.com/ uppdaterar ju inte längre..

Jönköping
Här sen Apr 2003

Håller med om att själva körningen av bilarna inte var så värst imponerande. Det var mycket snack i stil med "it keeps gripping, and gripping, and gripping", men det man såg var ju raka motsatsen. Bara en massa däckrök och stoppsladdar. Det går ju faktiskt att ha roligt även om det inte spinner vilt hela tiden.
och så tycker jag det var lite kul att en "Opel" vann. Nån Vauxhall är det ju inte iaf...

Allmänt banåkaforum
Måndag kväll, kanal 5 kl 19:30... Clarksons roligaste bil...
<<   1, 2
2168 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande