Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Honda VFR 750F SÅLD
3112 besök totalt
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Honda VFR 750F SÅLD

...

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2499



om man ska vara kinkig så är det där en vfr 750f och inte en r...

_________________
Jonas Edling
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Jag såg det och orkade inte ändra...men jag visste att på detta forum kommer man inte undan med nåt
Ska fixa det...

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
kom och köp...mycket roligt för pengarna!

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
martin F
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 324



hur långt har den gått, servicebok?

martin

_________________
Martin Fridholm -
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Finns ingen servicebok...och den har gått ca: 9000 mil..därav pris. Oljan är bytt och har bara gått kanske 100 mil och ser fin ut...ren och fin i motorn. Har extra oljefilter.
Det sägs att dom är nästan outslitliga...det var därför jag köpte den.

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Har byggt nytt avgas med kolfiberdämpare...bara tuta o köra...och besiktiga om man vill försäkrad och skattad!

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Fint väder för att åka nu!

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

02 skrev:
Fint väder för att åka nu!


PM'a Djungel-Jim , han letar nyare hoj men jag tror att han ska lära sig på en äldre först.
Annars så lägg in den på sporthoj.com eller vfr-forumet som jag inte minns adressen på, kolla med Lasse Falk.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13418

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Här hittar man säljesavdelningen på VFR-forum: http://www.vfr-forum.se/viewforum.php?f=11 thumbs up

_________________

Rice and shine
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974



Re:

steffe skrev:
02 skrev:
Fint väder för att åka nu!


PM'a Djungel-Jim , han letar nyare hoj men jag tror att han ska lära sig på en äldre först.

haha snicksnack!! Jag ska ha en ny hoj att köra ner i diket med så det svider ordentligt i plånboken

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Vill bara påtala att VFR 750 är en helt underbar sak som håller väldigt bra. Den funkar att smiska bra och köra europa runt med eller utan passagerare. Kan man pula lite själv låter priset väldigt bra!

Jag tror tidningen MC-nytt plockade ner spisen på en sådan efter 10000 mil och hitta INGET mätbart slitage på den.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Finns kvar.. fixa insatser och en klämmma till dom ljudämparna som sitter på nu och besiktiga bara..sen köra!

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 649



Re:

Johan Sjöström skrev:

Jag tror tidningen MC-nytt plockade ner spisen på en sådan efter 10000 mil och hitta INGET mätbart slitage på den.

Bike (eller om blaskan hette Superbike då) gjorde det. Jag vet att de krockade den precis innan nedmonteringen, så visst slitage fanns där ju (dock inget i motorn). :-)

*sugen*
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118



Re:

02 skrev:
Finns kvar.. fixa insatser och en klämmma till dom ljudämparna som sitter på nu och besiktiga bara..sen köra!


Är dämparna rensade och låter lite för högt eller?

_________________
Martin Falk
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
Nä inte rensade... med det är kolfiberdämpare som låter för högt bara. Orginalsystem medföljer men behövs svetsas lite under motorn vid förgreningen.. inget som syns.

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
Chefen
Bjurholm
Här sen Okt 2005
Inlägg: 701



Fina grejer!

Har haft en sån där sak och den hade gått 12.000mil när ja sålde den och då va inte ens kopplingen bytt! Verkar hålla hur länge som hälst. Min satt dessutom trimsystem å grejer på.

_________________
Per Lindqvist

ACR 1:40,2
Botniaring 1:59,97
Mittsverige 1:04
Gröndal 42,4
Gelleråsen 1:13,791
Kinnekulle 0:56,86
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
upp

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404


Trådstartare
jag sänker den med tusen kronor på semestern...det är ju mycket billigt...mycket hoj för pengarna. blocket vill ha en hel del mer när jag kollade. sist.

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
MV
Sverige
Här sen Sep 2009
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Har PM:at ett svar, tror jag åtminnstone....

_________________
Magnus Vejfors
Citera
SÄLJES
Honda VFR 750F SÅLD
3112 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande