|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

21 Mar 2010 14:10
Senast ändrad av 02, 14 Jul 2010 21:26, ändrad totalt 2 gånger
Honda VFR 750F SÅLD
...
_________________ Jimmy Carlsson
|
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2499

21 Mar 2010 14:57
om man ska vara kinkig så är det där en vfr 750f och inte en r...
_________________ Jonas Edling
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

21 Mar 2010 15:12
Jag såg det och orkade inte ändra...men jag visste att på detta forum kommer man inte undan med nåt
Ska fixa det...
_________________ Jimmy Carlsson
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

05 Apr 2010 14:09
kom och köp...mycket roligt för pengarna!
_________________ Jimmy Carlsson
|
martin F
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 324

05 Apr 2010 16:07
hur långt har den gått, servicebok?
martin
_________________ Martin Fridholm -
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

05 Apr 2010 16:28
Finns ingen servicebok...och den har gått ca: 9000 mil..därav pris. Oljan är bytt och har bara gått kanske 100 mil och ser fin ut...ren och fin i motorn. Har extra oljefilter.
Det sägs att dom är nästan outslitliga...det var därför jag köpte den.
_________________ Jimmy Carlsson
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

23 Maj 2010 15:47
Har byggt nytt avgas med kolfiberdämpare...bara tuta o köra...och besiktiga om man vill  försäkrad och skattad!
_________________ Jimmy Carlsson
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

05 Jun 2010 12:44
Fint väder för att åka nu!
_________________ Jimmy Carlsson
|
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810
Moderator

05 Jun 2010 18:47
Re:
| 02 skrev: | | Fint väder för att åka nu! |
PM'a Djungel-Jim , han letar nyare hoj men jag tror att han ska lära sig på en äldre först.
Annars så lägg in den på sporthoj.com eller vfr-forumet som jag inte minns adressen på, kolla med Lasse Falk.
_________________ /mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
|
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13418
Moderator

05 Jun 2010 19:01
|
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974

08 Jun 2010 19:01
Re:
| steffe skrev: | | 02 skrev: | | Fint väder för att åka nu! |
PM'a Djungel-Jim , han letar nyare hoj men jag tror att han ska lära sig på en äldre först.
|
haha snicksnack!! Jag ska ha en ny hoj att köra ner i diket med så det svider ordentligt i plånboken
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

08 Jun 2010 19:08
Vill bara påtala att VFR 750 är en helt underbar sak som håller väldigt bra. Den funkar att smiska bra och köra europa runt med eller utan passagerare. Kan man pula lite själv låter priset väldigt bra!
Jag tror tidningen MC-nytt plockade ner spisen på en sådan efter 10000 mil och hitta INGET mätbart slitage på den.
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

23 Jun 2010 11:23
Finns kvar.. fixa insatser och en klämmma till dom ljudämparna som sitter på nu och besiktiga bara..sen köra!
_________________ Jimmy Carlsson
|
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 649

23 Jun 2010 16:02
Re:
| Johan Sjöström skrev: |
Jag tror tidningen MC-nytt plockade ner spisen på en sådan efter 10000 mil och hitta INGET mätbart slitage på den. |
Bike (eller om blaskan hette Superbike då) gjorde det. Jag vet att de krockade den precis innan nedmonteringen, så visst slitage fanns där ju (dock inget i motorn). :-)
*sugen*
|
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118

23 Jun 2010 21:17
Re:
| 02 skrev: | | Finns kvar.. fixa insatser och en klämmma till dom ljudämparna som sitter på nu och besiktiga bara..sen köra! |
Är dämparna rensade och låter lite för högt eller?
_________________ Martin Falk
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

24 Jun 2010 11:00
Nä inte rensade... med det är kolfiberdämpare som låter för högt bara. Orginalsystem medföljer men behövs svetsas lite under motorn vid förgreningen.. inget som syns.
_________________ Jimmy Carlsson
|
Chefen
Bjurholm
Här sen Okt 2005
Inlägg: 701

24 Jun 2010 16:15
Fina grejer!
Har haft en sån där sak och den hade gått 12.000mil när ja sålde den och då va inte ens kopplingen bytt! Verkar hålla hur länge som hälst. Min satt dessutom trimsystem å grejer på.
_________________ Per Lindqvist
ACR 1:40,2
Botniaring 1:59,97
Mittsverige 1:04
Gröndal 42,4
Gelleråsen 1:13,791
Kinnekulle 0:56,86
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

04 Jul 2010 15:45
upp
_________________ Jimmy Carlsson
|
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404
Trådstartare

10 Jul 2010 01:12
jag sänker den med tusen kronor på semestern...det är ju mycket billigt...mycket hoj för pengarna. blocket vill ha en hel del mer när jag kollade. sist.
_________________ Jimmy Carlsson
|
MV
Sverige
Här sen Sep 2009
Inlägg: 1
Ny på att skriva inlägg i forumet

12 Jul 2010 16:28
Har PM:at ett svar, tror jag åtminnstone....
_________________ Magnus Vejfors
|
|