Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: seamaster titan kronograf
3426 besök totalt
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
SÄLJES: seamaster titan kronograf

Hej


En till klocka till försäljning , en omega SeaMaster titan kronograf. Detta är den värsta sea mastern i omegas sortimet. Klockan är ny servad hos en akturiserad omega urmakare.

Klockan säljes utan cert och box då jag själv köpt denna beg. Kvitto finns i från kaplands aktioner.
om köpare föredrar så kan affärgöras hos omega akturiserad urmakare



och som mina andra annonser så så säljes även denna klocka till förmån ut av handikappanpassning ut av min ban bil.



Pris = bud mottages :-)

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 11968



Riktpris tack!

_________________
M ats Thur fjell
www.blaq.se
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Omega

Hej


För att jag skall beakta något bud så är det över 10 000:- som gäller

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 11968



Re: omega

Björn Persson skrev:
Hej


För att jag skall beakta något bud så är det över 10 000:- som gäller

Mvh
Björn


Tack,

vet du hur gammal klockan är med tanke på att det saknas box & cert? Kan man inte "återskapa" cert? (Ungefär som en servicebok på en bil)

_________________
M ats Thur fjell
www.blaq.se
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Omega

Hej


Jo det skall gå att få fram cert igen , men kostar en del så tycker inte det varit intressant för min egen del.

Mistänkert att klockan kan var 5 år ca

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Är det en stor service med komplett demontering/polering/byte packningar/montering eller bara öppna och titta?
Citera
moubis
Katrineholm
Här sen Jul 2009
Inlägg: 49



Ålder?

Min Seamaster har serienummer som börjar med 57.xxx.xxx vilket är tillverkningsår 1999. En tumregel som stämmer ganska bra är att tillverkningsåret följer 58.xxx.xxx är år 2000 o.s.v.

om klockan är 5 år gammal så skulle serienumret kunna börja med 64.xxx.xxx

Detta gällde när jag köpte min klocka år 2000... men skulle tro att det gäller än

om detta går säkert att googla thumbs up


Vill du byta ner dig och få min i stål i inbyte? För du vill väl fortfarande kunna hålla koll på tiden???

_________________
Sven Moubis
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Hej Sven


Det stämmer helt och hållet, skall kolla upp serie nr i kväll... ang byte så är det inte aktuelt just nu då jag fortfarande har många klockor kvar :-) Just nu så sitter det en Breitling Emergency på armen :-)

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8452



en av mina favoritklockor men jag har sådana fröken handleder att det skulle se ut som jag hade ett bojsänke på armen.....
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Re:

BMWTobbe skrev:
Är det en stor service med komplett demontering/polering/byte packningar/montering eller bara öppna och titta?


Min fråga kvarstår
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Omega

Hej Torbjörn


Verkligen ledsen att jag missat att svara dig,

Det är enb full genomgång med byte av pakningar visar osv som är gjort på den

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 19272



Re:

Mats Karlsson skrev:
en av mina favoritklockor men jag har sådana fröken handleder att det skulle se ut som jag hade ett bojsänke på armen.....


41mm? Så små handleder kan du inte ha. Köp (så jag inte måste...)

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 11968



Är det förresten bekräftat att klockan är ca 5 år gammal? (Med tanke på att jag de facto lagt bud...)

_________________
M ats Thur fjell
www.blaq.se
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
sea master

Hej Alla


Har just nu ett bud på 13 000:- och klockan serie nr är 60021258

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 19272



Vad har den för modellnummer?

Edit: TI 378.0504?
Edit2: 2298.86?

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723



Hur länge kommer budgivningen hålla på?

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
sea master

Hej Alla


Model Name:seamaster professional chronograph
Reference Number:2298.80

This seamaster pro-chrono has blue dial and titan case with bracelet

Budgivningen håller på en vecka till...

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Re: omega

Björn Persson skrev:
Hej Torbjörn


Verkligen ledsen att jag missat att svara dig,

Det är enb full genomgång med byte av pakningar visar osv som är gjort på den

Mvh
Björn


Tack för svar, nu är det jag som har dragit ut på tiden

Jag har funderat lite och har bestämt mig för att köpa en vanlig då jag redan har två chronografer. Lycka till med försäljningen!
Citera
SÄLJES
SÄLJES: seamaster titan kronograf
3426 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande