| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
14 min reportage om Zakspeed Capri
|
1673 besök totalt |
|
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
|
Biljävel att gå hehe, ser sjukligt rapp ut!
Porschen var det inget fel på heller =)! _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
det måste vara nåt fel i texten för att han säger i början att just denna har 1,4l men att det fanns även 1,7l det står även i filmtexten att det är division 1 med över 2l men han säger att det är bilen användes i den lilla division och 1,4l är ju mindre än 2l
det står i texten att han ställer laddtrycket mellan 1,3 upp till 1,5bar med denna. _________________ Philipp Klement |
||||
|
Re:
Jag tyckte mig själv oxå höra 1,4L...
Det kan vara troligt att det är turbotryck, men annars så ser bromsbalans ratten ut så på gammla grupp-a bilar. _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
Re:
Jag tyckte att han verkade vrida laddtrycksratten åt samma håll hela tiden (mera, mera)
Inget absurt laddtryck heller, med vebotrim mått mätt, men effektivt. 1,5L turbo i F1 var det väl? och snart blir det 1,6l turbo igen... |
||||
|
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
som sagt så står det ju i texten i alla fall om denna ratten. _________________ Philipp Klement |
||||
![]() |
Bilder o videos
14 min reportage om Zakspeed Capri
|
1673 besök totalt |

