|
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Trådstartare

17 Jul 2007 16:40
Sport Auto,Wolfgang Kaufmann i 997 TURBO samt jag i CSLen
Sport Auto 2007, turbon på gatdäck CSlen på R-däck. I walkitalkin så kan man höra Kaufmann ge instruktioner att nu kommer det gå fort, jag vill inte att ni kör över er förmåga o s v.
Enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=fpvYuKno5Hk
_________________ Mvh/Göte Sjögren
|
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

17 Jul 2007 20:13
Riktigt skoj och bra kört såklart
Det syns att han har lite mer effekt, men att du kör fortare i kurvorna, måste vara skoj å ligga å hetsa ikapp bakom
|
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

17 Jul 2007 20:30
Riktigt snygg körning, rent tekniskt hade det varit kalas med en kupémonterad mikrofon.
|
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Trådstartare
|
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Trådstartare

17 Jul 2007 22:09
Re:
| Mats Karlsson skrev: | Riktigt snygg körning, rent tekniskt hade det varit kalas med en kupémonterad mikrofon.  |
Ja, väldigt tråkigt att micen sitter integrerad i bulletcamen faktiskt
|
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

17 Jul 2007 23:23
So let s woorrrk on thhe linee!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
|
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

17 Jul 2007 23:45
Men du måste väl inte använda den miken? Eller har du inte en vanlig DV-kamera med kompositingång? Då kan du ju sätta en mik var du vill så att säga.
_________________ /Mats Strandberg
onemanracing.com
BMW 330i -05
|
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens

18 Jul 2007 04:30
Fina grejor!
Tar ett tag innan den kommer igång och ljudet suger, men annars kanonfilm!
_________________ Erik B
Såld: Megane RS Cup 250
|
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
|
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Trådstartare

18 Jul 2007 08:45
Re:
| Stacken skrev: | | Göte RS6 Sjögren skrev: | | bmw130 skrev: | Riktigt skoj och bra kört såklart
Det syns att han har lite mer effekt, men att du kör fortare i kurvorna, måste vara skoj å ligga å hetsa ikapp bakom  |
Ja man kan ju inte beskylla Kaufmann för att inte gasa, det syns ju tydligt att han håller ner den, särskilt fort går turbon efter Quddlerbachehöe bortåt mot Svenskkorset. På hela detta partiet håller jag absolut stumt, ändå är det ju tufft just här med endast 360hk, men man kommer fort igen med r-däcken, tur att det svänger  |
Vad håller du för fart genom Schwedekreuz? Eller håller du stumt där också ? |
Kollade just en logg från ett 7.48 varv, just på det varvet åker jag ca 190 verkliga km genom Svenskkorset. ca 200kh/mätarfart.
När man sitter och tvunget korrigerar bilens försöka att bryta ut i sladd via ratten i Svenskorset, ja inte förrens då vet man att man kör så fort det går där. Gör man inte detta ja då finns ju mer att hämta.
Allt som oftst kör jag nog så fort som är möjligt med min bil just där, inte alltid, men ofta.
|
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

18 Jul 2007 12:25
Re:
| Göte RS6 Sjögren skrev: | | Stacken skrev: | | Göte RS6 Sjögren skrev: | | bmw130 skrev: | Riktigt skoj och bra kört såklart
Det syns att han har lite mer effekt, men att du kör fortare i kurvorna, måste vara skoj å ligga å hetsa ikapp bakom  |
Ja man kan ju inte beskylla Kaufmann för att inte gasa, det syns ju tydligt att han håller ner den, särskilt fort går turbon efter Quddlerbachehöe bortåt mot Svenskkorset. På hela detta partiet håller jag absolut stumt, ändå är det ju tufft just här med endast 360hk, men man kommer fort igen med r-däcken, tur att det svänger  |
Kollade just en logg från ett 7.48 varv, just på det varvet åker jag ca 190 verkliga km genom Svenskkorset. ca 200kh/mätarfart.
När man sitter och tvunget korrigerar bilens försöka att bryta ut i sladd via ratten i Svenskorset, ja inte förrens då vet man att man kör så fort det går där. Gör man inte detta ja då finns ju mer att hämta.
Allt som oftst kör jag nog så fort som är möjligt med min bil just där, inte alltid, men ofta. |
Shit vilka farter.
Du kollade en logg sa du, är det en logg du får från den beryktade Driftboxen?
|
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Trådstartare

18 Jul 2007 12:46
Re:
| Stacken skrev: | | Göte RS6 Sjögren skrev: | | Stacken skrev: | | Göte RS6 Sjögren skrev: | | bmw130 skrev: | Riktigt skoj och bra kört såklart
Allt som oftst kör jag nog så fort som är möjligt med min bil just där, inte alltid, men ofta. |
Shit vilka farter.
Du kollade en logg sa du, är det en logg du får från den beryktade Driftboxen? |
Ja just det, driftboxen ger massa rolig och nyttig info
|
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

18 Jul 2007 15:38
_________________ Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
|
|